כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

אלעד בוערת, הילדים רוקדים וכיבוי - אין

כמעט אסון: שריפה שפרצה סמוך לת"ת, נתקלה בחוסר מענה מצד כוחות הכיבוי • התושבים יצאו עם צינורות מים, והילדים רקדו מול לשונות האש. הפתרון? רחוק מתמיד • יצחק לב ארי תיעד

אלעד בוערת, הילדים רוקדים וכיבוי - אין
יצחק לב ארי מהיר חימה

כאילו לא די בימים החמים הפוקדים את אזורנו, החליטו לשונות האש להכות בעיר אלעד. שריפה שפרצה באלעד, בסמוך למתחם הישיבות ובתי הספר בעיר, השתוללה, אך זאת ללא מענה מצד שירותי הכיבוי, להם אין סניף באלעד.

עם התגברות השריפה, יצאו תושבים פרטיים לכבות את הדליקה שהקדימה את זמנה בשבוע, במו ידיהם עם צינורות גינה. עשרות תלמידים נשארו בתוך בתי הספר, וצפו במתרחש.

עשרות התלמידים ששהו בהפסקה ולא קבלו שום הנחיה להתפנות, נשארו בחצר כשהם צופים על האש במרחק כמה מטרים מהם, ואז הרוח שינתה כיוון והחלה לנשב לכיוון הת"ת. המנהל שהבין שלמרות נוכחות כוחות כיבוי בשטח, יכול המצב להתפתח לאסון, פינה את כל התלמידים ששרו אל מול הלהבות, לתוך המתחם הפנימי של הת"ת

הורים שהגיעו למקום בעקבות העשן הכבד שעלה מהמקום אמרו ל'בחדרי חרדים' כי "הם לא מבינים למה העירייה מחכה? שיהיה אסון? מדוע אין תחנת כיבוי אש? כבר למעלה משנה מספרים לנו על תחנה כזאת שתקום, ועדיין לא נראה קצהו של צינור שמגיע באורח קבע לעיר", אמרו בזעם.



























































תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}