כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

מעצר דני דנקנר: שוב אולמרט ושוב אורי מסר

מעצרם של יו"ר בנק הפועלים לשעבר דני דנקנר ושל יו,ר מנהל מקרקעי ישראל לשעבר יעקב אפרתי, חושפים שוב את הקשר המושחת בין ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט באמצעות מקורבו אורי מסר

אולמרט. יש לו על מה להתפלל
אולמרט. יש לו על מה להתפלל

מעצרם של יו"ר בנק הפועלים לשעבר דני דנקנר ויו"ר מנהל מקרקעי ישרל לשעבר יעקב אפרתי. מעלה את חקירת פרשת הולילנד לרובד נוסף של שחיתות שלטונית ועסקית מושחתת, החושפים תהליך קבלת החלטות והתנהלות עסקית כבמדינת עולם שלישי.

הפרשה שעליה נחקרים דנקנר ואפרתי היא פרשת אדמות חברת המלח בעתלית. והיא אינה קשורה ישירות למתחם הולילנד הירושלמי, אם כי הדמויות המעורבות הן אותן דמויות בשינויים מתבקשים.

על פי החשד מעורבים בפרשה. שוב ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, ועורך הדין אורי מסר

יו"ר בנק הפועלים לשעבר דני דנקנר ומי שהיה מנהל מקרקעי ישראל יעקב אפרתי נעצרו בחשד למתן וקבלת שוחד. כשבית המשפט השלום בראשון לציון האריך ב-5 ימים את מעצרם.\

דנקנר נחשד במתן שוחד, קשירת קשר, הלבנת הון, מרמה והפרת אמונים. על פי החשד הוא העביר תשלום שוחד לאפרתי, בסך של קרוב למיליון שקלים, על מנת לשנות ייעוד של קרקעות הנמצאות בבעלותו בעתלית, השייכות ל"תעשיות ים-המלח", כדי לקבל אישורי בניית בתי מגורים במקום.

אפרתי, שהיה בעל תפקיד מפתח במנהל מקרקעי ישראל, נחשד גם במעורבות בפרויקטים של חברת הזרע וצוק מנרה. בעברו כיהן אפרתי כמנכ"ל משרד הפנים וכבכיר בעיריית ירושלים וכך מתקשרות שתי הפרשיות זו לזו בקשר גורדי מושחת.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}