כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

אבנר מקום 3 • כלת התנ"ך סירבה ללחוץ יד

בנימין נתניהו הביט בסיפוק על בנו אבנר, שקטף את המקום השלישי בחידון התנ"ך העולמי • הזוכה: אור אשואל, דתיה, שסירבה ללחוץ ידיים • וגם: ביבי שאל את בנו את שאלת רוה"מ • וידאו

אבנר מקום 3 • כלת התנ"ך סירבה ללחוץ יד





47 בני נוער מ-22 מדינות השתתפו בחידון, אך אחד מהם, אבנר נתניהו הוא שמשך את רוב תשומת הלב. בנו בן ה-15 של ראש הממשלה הוכתר לפני מספר שבועות כחתן התנ"ך הארצי לבתי הספר הממלכתיים וזכה בתואר הסגן השני עם 47 נקודות.

חידון התנ"ך העולמי ה-47 נערך בתיאטרון ירושלים. שר החינוך נאם בפתח החידון והבטיח כי לאחר שלושה עשורים, יחודש חידון התנ"ך העולמי למבוגרים.

גם ראש הממשלה נתניהו נטל חלק בחידון, ובמסגרת השאלה שנועלת את האירוע שאל גם את בנו אבנר. כדי שלא יהיה חשד להעדפה כלשהי כלפי בנו, נתניהו קיבל את השאלה במעטפה חתומה רק לאחר שכל המתחרים כבר ישבו על הבמה.

"אני במעמד מיוחד", אמר בהתרגשות ראש הממשלה, שלא כתב את השאלה בעצמו. שאלת ראש הממשלה למתמודדים בגמר הייתה בסימן תחיית השפה העברית, במלאת 120 שנה לייסוד ועד הלשון העברית.

מי שקטפה את הפרס הראשון היא אור אשוואל, דתיה. לאחר שהתבשרה על הזכיה, וניגשה אל ראש הממשלה, סירבה מטעמים דתיים ללחוץ ידיים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 27 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}