כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

ההרס והונדליזם: לתפארת מדינת ישראל

הצעירים החילונים לא מסתפקים ביום העצמאות בבילוי המסורתי • עשרות בני טובים, הגיעו אמש למרכז המסחרי מרום נווה, וחוללו פוגרום • ורק חרדי אחד ישב בצד הגן, ושקע בספרו • דוד קורן תיעד

ההרס והונדליזם: לתפארת מדינת ישראל
דוד קורן

כשהתעוררו תושבי השכונה הרמת-גנית השלווה 'מרום נווה' הם לא יכלו להאמין למראה עיניהם. במהלך הלילה הפכה שכונתם משכונה יוקרתית למיני מחנה פליטים עזתי.

בזמן שתושבי רמת גן בילו בבימות העירוניות וצפו בזיקוקים, העדיפו בני נוער תושבי האזור לפרוק את מרצם בהשחתת רכוש.

עשרות בני נוער, כאלו המכונים בני טובים, הגיעו למרכז המסחרי השוכן בסמיכות לעיר בני ברק, והתנפלו על כל הנקרה בדרכם. כשבידיהם בקבוקי ספריי שלג כחול-לבן על המרכז המסחרי והפארק שבשכונה, הפכו שולחנות, ניפצו כסאות ורוקנו את מיכלי התרסיס על זגוגיות החלונות. וכאילו כל זה לא מספיק, השליכו לקינוח את כלי המשחית למזרקת המים שבפארק.

כששהגיע צוות 'בחדרי חרדים' למקום, הוא נתקל בעובדי העירייה שניסו להחזיר לשכונה את המראה המקורי שלה. הם מילאו שקי ענק בשאריות האשפה ומיכלי התרסיס שהותירו תושבי השכונה העדינים והמתורבתים, ועמלו שעות לנקות את שאריות ספריי השלג מזגוגיות החנויות.

יש לציין שלפני מספר שנים סגרו עיריית רמת גן בשיתוף ועד השכונה את השער הפונה לרחוב חזון איש על מנת שתושבי בני ברק, שלטענת השכנים גורמים ללכלוך בגן.

פרצופה של המדינה. 62 שנה לעצמאותה.








































תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}