כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

מס הכנסה 'פון אונזערע?

היסטוריה? שלושה חרדים, בוגרי תואר ראשון במינהל עסקים בקמפוס החרדי של הקריה האקדמית אונו, נקלטו לעבודה כמפקחי מס ברשות המיסים מתוך 2,700 מועמדים • אחד מהם אברך חסיד גור

 מס הכנסה 'פון אונזערע?
שווה הרבה יותר. חבילת דולרים

בקורס מפקחי המס האחרון של רשות המיסים, שנערך לפני מספר חודשים, אליו התקבלו 30 מתוך 2,700 מועמדים, היו לא פחות משלושה מבוגרי הקמפוס החרדי של הקריה האקדמית אונו, שעברו את הקורס בהצלחה ונקלטו לעבודה כמפקחי מס ברשות המיסים.

שלושת הבוגרים, הם בוגרי תואר ראשון במינהל עסקים עם התמחות בחשבונאות, אחד מהם הינו אברך חסיד גור, שהיה גם מצטיין בלימודיו.

בכתבה נרחבת אודות רשות המסים, שהתפרסמה בעיתון דה-מרקר בתאריך 31/3/10, סיפר מנהל רשות המסים, מר יהודה נסרדישי, אודות האחריות הגדולה המוטלת על מפקחי המס שעובדים ברשות, ועל היכולות הגבוהות שלהם בטיפול בתיקי שומות מס, לאחר תקופת הכשרה מיוחדת: "לקורס מפקחי המס של רשות המסים יש ביקוש גדול מאוד", אמר.

הוא הוסיף, כי "המפקחים הם בעיקר רואי חשבון ועורכי דין. חלק לא מבוטל מהם מחזיקים בשני התארים. הכשרתם ברשות המסים כוללת קורס של שלשה חודשים וחצי והתמחות במשך ארבעה חודשים".

שלשת החרדים, בוגרי הקמפוס החרדי אונו, מצטרפים לקבוצת אנשים איכותית, הנושאת בתפקידים אחראיים ומלאי אתגר בשוק העבודה בישראל. בהצטרפות זו יש גם הרבה מן הסמליות, המתבטאת בשילוב החרדים לא רק בצד של המבוקרים, אלא גם בצד המבקרים.

בשנת 2000 הוקם בקריה האקדמית אונו הקמפוס החרדי. בקמפוס החרדי, הממוקם באור יהודה, ובשלוחה חדשה שלו שנפתחה לאחרונה בירושלים, לומדים, בימי לימוד נפרדים, גברים וגם נשים, לימודים אקדמיים לתואר במקצועות יוקרתיים ורווחיים.

בקמפוס החרדי לומדים למעלה מ-2000 סטודנטים, לתואר ראשון במשפטים ולתואר ראשון במנהל עסקים במגוון התמחויות (חשבונאות, בנקאות, מערכות מידע-מחשבים, ניהול ושיווק) ובמכינות קדם אקדמיות.

בוגרי המסלולים הראשונים השתלבו בהצלחה בשוק העבודה, ומאיישים משרות במשרדי עו"ד, רו"ח, בחברות ובארגונים שונים במשק.

השתלבות הבוגרים בשוק התעסוקה, בתפקידי מפתח דוגמת מפקחי מס, עליו מושם דגש גדול בקמפוס החרדי, מאפשרת שיפור מצבם הכלכלי האישי כמו גם תרומה לחברה ולכלכלה. הקמפוס החרדי של הקריה האקדמית אונו, זוכה גם הוא ליוקרה הודות לסטודנטים המצוינים הלומדים בו, אשר משיגים ציונים יוצאי דופן בבחינות ההסמכה.

כך לדוגמה, במבחני ההסמכה האחרונים של מועצת רואי החשבון בישראל, 100% מבוגרי הקמפוס החרדי אונו גברים ונשים כאחד, עברו את המבחנים בציונים גבוהים ביותר. יש שיטענו כי מדובר בתקדים היסטורי.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}