כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

אובמה החליט: אחנך את ילדיי כמו בחיידר

הורים רבים לילדים חרדיים, נדרשים למנוע מילדיהם את השימוש במחשבים ואת הגישה למדיה • הם לא לבד: בבית המפורסם בעולם, משפחת אובמה, אימצו את המודל, ומבקשים להחיל כללים זהים

אין מחשב בבית!  הבית הלבן
אין מחשב בבית! הבית הלבן

בחלק מבתי הספר החרדים מיישמים את זה כבר מזמן, והורי התלמידים מתבקשים לחתום על כך שימנעו מילדיהם גישה למחשבים ולמדיה לסוגיה. מסתבר שגם בבית משפחה אחרת, אולי המפורסמת שבמשפחות העולם, יש מי שחושב שזו צורת החינוך הנכונה.

בראיון לרשת CNN שישודר הערב, סיפרה אשת נשיא ארה"ב על השקפת עולמה כאם, ועל שימוש של ילדים במדיה ובמחשבים.

"בבית, אנחנו מנסים לקבוע קווים מנחים וחוקים שיישמעו הגיוניים. אין מחשבים, טלפונים וטלוויזיה במהלך השבוע", סיפרה הגברת הראשונה.

במהלך הראיון אמרה אובמה כי השאלה כמה טכנולוגיה היא יותר מדי היא שאלה דורית, אולם הוסיפה כי מחנכים והורים מתחילים להבין אילו אתגרים ייחודיים מציבים האינטרנט, ובמיוחד הרשתות החברתיות.

"אנחנו מדברים הרבה עם הבנות על הסכנות של פייסבוק ועל הכניסה לסוג כזה של אתרים חברתיים שיוצרים חרושת שמועות", אמרה. "אנחנו מעבירים זמן רב בשיחות עם הילדים. ולמרבה המזל, יותר בתי ספר מבינים את האתגרים והם עושים יותר כדי לחנך משפחות, הורים וילדים, לגבי היתרונות והחסרונות של השימוש המוגזם באינטרנט ובטכנולוגיות החדשות".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}