כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

אהוד נחת: חמק מיד למכוניתו

ראש הממשלה לשעבר נחת עם טיסה 859 מווינה בשעה 01:00 • המשטרה עמדתה במילתה - חוקרים לא המתינו לאולמרט בשדה התעופה • מי שהמתינו היו עשרות צלמים, שנותרו מאוכזבים

אהוד נחת: חמק מיד למכוניתו

יום לאחר שהודיע כי החליט לקצר את שהותו בחו"ל, נחת ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, בישראל.

אולמרט נחת הלילה (ה') בנמל התעופה בן-גוריון, בטיסה מס' 859 של חברת אוסטריאן, שהגיעה מווינה. חוקרי המשטרה, כפי שהבטיחו מבעוד מועד, לא המתינו לאולמרט עם נחיתתו בנתב"ג.

מי שכן חיכו לו שם היו הצלמים. אולם אולמרט נכנס היישר מהמטוס אל מכונית שהמתינה לו בסמוך, כשמלווים אותו מאבטחי השב"כ, מתוקף מעמדו כראש ממשלה לשעבר.

אולמרט הודיע אתמול, כי החליט לקצר את שהותו בחו"ל, ובכוונתו לחזור מיד לישראל. אולמרט אמור היה לבקר באושוויץ שבפולין, ולנחות בישראל רק ביום שישי לפנות בוקר.

אולם, יועץ התקשורת שלו, אמיר דן, הודיע: "לאור הפרסומים בימים האחרונים שרק הולכים וגוברים, לפיהם המשטרה מעוניינת לחקור את אולמרט לגבי מעורבותו כביכול בפרשת הולילנד, החליט אולמרט לקצר את נסיעתו שתוכננה מראש ולחזור לארץ עוד הלילה".

דן הוסיף: "אולמרט מכחיש כל קשר לפרשה, אך הצהיר באופן ברור כבר לפני שבוע כי יגיע לכל חקירה במידה ויידרש לכך, וכך בכוונתו לעשות עם הגיעו לארץ. כולנו כבר ראינו כיצד כותרות גדולות ונחרצות בתחילתה של חקירה משתנות מקצה לקצה לאחר זמן, כאשר העובדות האמיתיות מתחילות להתברר".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}