כ' חשון התשפ"ה
21.11.2024

איגוד הפרסום הבריטי קובע: הכותל לא בידכם

איגוד הפרסום הבריטי הודיע: מודעה המעודדת תיירות בישראל, בה מופיע הכותל, היא "הולכת שולל" • "הבהרנו למשרד התיירות הישראלי שנאסר עליו לרמוז שמקומות הנמצאים בשטחים הכבושים הם חלק ממדינת ישראל"

הכותל. צילום: מנח זרקא
הכותל. צילום: מנח זרקא

זה היה צפוי: אחרי דרישות ארה"ב שלא לבנות במזרח ירושלים, הופך כעת גם הכותל המערבי למקום שנוי-במחלוקת.

"הכותל המערבי - אינו בישראל" - זה המסר שהעביר היום (ד) 'איגוד הפרסום הבריטי' (ASA) למשרד התיירות הישראלי - בעקבות מודעה המעודדת תיירות לישראל, בה הופיעה גם תמונה של הכותל המערבי. כך מדווח אתר COL.

האיגוד, המפקח על הסטנדרטים של המודעות המתפרסמות בבריטניה, קבע כי המודעה חורגת מכללי האמת בפרסום, משום שהיא מפרסמת את ישראל באמצעות צילום של מזרח ירושלים, שאינה חלק ממנה, לדברי האיגוד.

האיגוד הורה למשרד התיירות הישראלי שלא להשתמש במודעה זו בפירסומים הבאים.

גורם באיגוד הפרסום צוטט באחד מכלי התקשורת של בריטניה: "הבהרנו למשרד התיירות הישראלי שנאסר עליו לרמוז בכל דרך שהיא שמקומות הנמצאים בשטחים הכבושים הם חלק ממדינת ישראל".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}