כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

אם הילדים: הייתי טיפשה, תמימה, עיוורת

הרבה דמעות זלגו היום בביהמ"ש המחוזי בירושלים, בדיון בו הציגה גרושתו של אליאור חן, שהפכה לעדת מדינה, את עדותה • "בטיפשותי, הולכתי שולל אחרי הסדיסט", היא אמרה, והציגה תמונות קשות

אם הילדים: הייתי טיפשה, תמימה, עיוורת

הרבה מאוד דמעות התפרצו היום במהלך הדיון בבית המשפט בעניינו של אליאור חן, במהלכו העידה עדת המדינה, אשתו לשעבר.

היא היתה כאובה ודואבת, ועיניה היו מוצפות דמעות. ניכר היה שהסבל כולו צף ועולה לנגד עיניה ומאיים להתפרץ מתהומות היגון שלה.

"אין די מילים בעולם שיספיקו לתאר ולבטא את גודל הכאב, הצער והחרדה שיש בליבי על כל מה שעברתי והעברתי את ילדיי ואת כולם", היא הודתה בחלקה בסבל שעבר על ילדיה.

"לצערי הרב", היא המשיכה, "בטיפשותי, בתמימותי ובעיוורוני הולכתי שולל אחרי הסדיסט הזה, שסיפר שילדיי חולים", הוסיפה האם, בקול חנוק מדמעות.

הדיון התקיים בבית המשפט המחוזי בירושלים. במסגרת הטיוענים לקראת העונש, ובמהלכו שטחה האם, מ', את גרסתה, בהתאם להסדר הטיעון שהפרקליטות חתמה עם עורכי דינה, לפיו היא תרצה עונש מאסר בן חמש שנים בלבד, בתמורה לכך שתהפוך לעדת מדינה שתעיד נגד בעלה לשעבר ושאר המעורבים בפרשה.

בהמשך הסבירה רעייתו לשעבר של חן את הסיבה לכך שהסכימה להדר הטיעון. "הפכתי לעדת מדינה בשביל הילדים", היא אמרה. "עמדתי מולו ודיברתי ולא פחדתי - למענם. כדי שהם יידעו ששוב אני לא אפקיר אותם. הילדים שלי סופרים את הימים עד שנשוב ונתאחד.

"לפני הכל", היא ציינה, "הילד הקטן שלי, ששוכב בבית החולים צריך וזקוק לאימו בלי סוף. הילדים שלי זקוקים לאמא. אבא לבדו אינו יכול למלא את כל התפקידים והחוסרים של כולם. אני אומרת את הדברים בכאב לב שאין לו מרפא".

דקות לפני סיום הדיון, קמה עדת המדינה על רגליה, התקרבה אל השופט צבי סגל, והציגה בפניו התמונה של ילדיה, כפי שצולמו בימים האחרונים. במקביל, היא הקריאה מכתב שנכתב על ידה: "כך, לצערי הרב ראיתי את אותו איש מרושע שעשה את הדברים החמורים בילדים שלי. הצער והתוצאות ילוו אותי לעד. נפלתי במעשיי כלפי ילדיי היקרים לי מכל".

עורך הדין שלה אמר: "במשך השנתיים בהן היתה מרשתי במעצר חל בה שינוי דרסטי. היא הפכה מאמא לא טובה לאמא טובה אחרי שקיבלה טיפול ממיטב הגורמים המקצועיים. אני מקווה שהמכתב שהגישה לבית המשפט יעזור לה ומאמין שהדברים נאמרו מכנות ליבה. היא ראויה לטפיחה על השכם ולהקלות בעונש".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}