כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

אזהרה חסרת תקדים: חזרו הביתה!

המטה ללוחמה בטרור פרסם הערב אזהרת מסע חמורה לישראלים השוהים בסיני: לחזור באופן מיידי לישראל - חשש קונקרטי לחטיפה • לקרובי השוהים בסיני מומלץ ליצור קשר עם המטיילים

אזהרה חסרת תקדים: חזרו הביתה!
יחיאל

אזהרת מסע: המטה ללוחמה בטרור פרסם הערב (ג) אזהרת מסע דחופה לאזרחים ישראלים השוהים בסיני. לפיה על פי מידע מודיעיני ספציפי, צפויה להתרחש באזור פעולת טרור מיידית לחטיפת ישראלים מחצי האי.

"אנו קוראים לכל הישראלים השוהים בסיני לעזוב את המקום לאלתר ולשוב ארצה", נמסר בהודעה, "משפחות הישראלים השוהים בסיני מתבקשות ליצור קשר ולעדכנם באזהרת מסע זו".


למרות המלצת המטה ללוחמה בטרור לפני פסח, שלא לבקר בסיני, דיווחה רשות שדות התעופה במהלך החג על זינוק של 36% במספר הנוסעים לחצי האי לעומת התקופה המקבילה בשנה שעברה. כ-69 אלף נוסעים עברו במסוף מעבר הגבול בטאבה במהלך עונת נסיעות הפסח השנה.

במטה הדגישו לפני החג כי לא מדובר על אזהרות מסע חדשות, אלא רק על עדכון תמונת המצב המוצגת לציבור לרגל יציאת רבים למדינות שונות בחופשת הפסח. עם זאת, הוזכרה באזהרה העובדה כי מדובר בין היתר יום השנה לחיסולו של קצין המבצעים של ארגון חיזבאללה, עימאד מורנייה, שחל בפברואר, וכן חיסולו של מדען הגרעין האיראני הבכיר שאיראן מייחסת אותו לישראל.

בהודעתו, שב המטה ללוחמה בטרור ומדגיש את "אזהרת המסע הקיימת בדבר חטיפת ישראלים". המטה קורא לישראלים להימנע מביקור במדינות ערב, כולל מצרים (לרבות חצי האי סיני) וירדן.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}