כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

הזוכה ב-74 מיליון ש"ח בלוטו הופיע סוף-סוף: "לא יודע מה לעשות בכסף"

ארבעה חודשים לאחר הגרלת הלוטו שזיכתה זוכה אחד ב-74 מיליון שקלים - נמצא הזוכה • "הוא נוהג לבדוק מספר טפסים במכה אחת, ולכן גילה את הזכייה רק עכשיו" • "היינו בשוק", אמר הזוכה

הזוכה ב-74 מיליון ש"ח בלוטו הופיע סוף-סוף: "לא יודע מה לעשות בכסף"
חרדי רוכש כרטיס פיס צילום: צילום אילוסטרציה

טוב מאוחר מלא כלום. מפעל הפיס הודיע היום (ג) כי הזוכה בפרס הגדול ביותר בתולדות המדינה, 74 מיליון שקלים, נמצא - ארבעה חודשים לאחר ההגרלה.

הגרלת מפעל הפיס לפני כארבעה חודשים, גרפה אחריה התעניינות חסרת תקדים וביקושי שיא בקנית כרטיסי הגרלה.

"האמנו שהזוכה יגיע במוקדם או במאוחר", סיפר מנהל אגף הזכיות וההגרלות במפעל הפיס בראיון לגלי צה"ל. לדבריו, פרטיו של הזוכה אומתו והפרס ניתן לו היום.

"הוא סיפר שהטופס היה אצלו בתיק מאז הגרלת הלוטו בדצמבר. כיוון שהוא נוהג לבדוק מספר טפסים במכה אחת, הוא גילה את הזכייה רק עכשיו", נמסר ממפעל הפיס.

הזוכה הפסיד, על פי הערכות שמרניות, סכום כסף ניכר בשל הזמן שעבר מאז הזכיה עד כה, זמן בו יכול היה הכסף להניב תשואה בשיעור של עד אלפי שקלים ליום.

במסיבת עיתונאים שנערכה במפעל הפיס, סיפרו בני הזוג, כשהם חובשים מסיכה ומרכיבים משקפי שמש, כי לא הגיעו במשך זמן רב לקבל את הפרס משום שהם לא בדקו את תוצאות הטופס.

"גילינו את הזכייה לפני ימים ספורים ביותר. הטופס שכב עם ערימת טפסים והחלטנו לבדוק אותם. ראינו 74 עם מלא אפסים כאלה. השתררה דממה, היינו בשוק. האדם בדוכן אמר לי זכיתם ב- 74 מיליון. הסתכלנו על האפסים וספרנו אותם כי לא האמנתי לו".

הזוכה המאושר נשאל מה יעשה בסכום הכסף הגדול והשיב: "אתה יודע מה לעשות עם 74 מיליון שקלים? כי אני לא".

הבעל סיפר כי הוא נוהג למלא לוטו לעיתים . "אנחנו ממלאים לוטו מדי פעם והטפסים מצטברים ופעם בכמה זמן אנחנו הולכים לבדוק", הוא סיפר. "אם אשתי לא הייתה מאיצה, גם לא הייתי בודק הפעם".

בראיון לגלי צה"ל אמר הזוכה: "יש מחשבות על מה לעשות. כרגע אנחנו עם הרגליים על הקרקע. מה שיש לנו מספיק. זה פותח אופקים חדשים, אין ספק, אבל לא תראה אותי טייקון עסקים, זה לא מעניין".

הזוכה ייאלץ להיפרד מ-18 מיליון שקלים - 25 אחוזים מסך הזכייה - לאחר ניכוי מס הכנסה על הגרלות שיועברו לאוצר המדינה, כשבסופו של דבר הוא ישלשל לכיסו - או לחשבון הבנק שלו - 55.5 מיליון שקלים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}