כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

ערד: החרדים הכניסו שני נציגים

בתום בחירות רוויות באמוציות, נבחרה נציגת 'ישראל ביתנו' לראשות העירייה • ראש הוועדה הקרואה האשים את אגודת ישראל בקנוניה עם השר ישי להקדמת הבחירות: "הם רוצים להשתלט על העיר"

תוצאות הבחירות. צילום: אתר העירייה
תוצאות הבחירות. צילום: אתר העירייה

מערכת הבחירות לראשות העיר בערד, נערכה אתמול (ג') תחת צל של האשמות מצד מי שניהל עד היום את העיר - גדעון בר לב, ראש הוועדה הקרואה בעיר, שטען כי גורמים פוליטים מישראל ביתנו ואגודת ישראל מעורבים בהקדמת הבחירות, מתוך מטרה "להשתלט על העיר".

בר לב, אשר מנהל את העיר נכון לרגע זה, טען ב'רדיו דרום', כי גורמים פוליטיים הם שלחצו והביאו לסיום כהונתה בטרם עת של הוועדה הממונה.

"זהו שילוב לא מקודש בין גורמים פוליטיים מישראל ביתנו ואגודת ישראל, שלחצו והגיעו להסכמות עם שר הפנים, והביאו להקדמת הבחירות כי הם מקווים לכבוש את ראשות העירייה ולשלוט שם", האשים בר לב. "איש ממשרד הפנים לא נפגש איתי ואיש לא התעניין על שקורה בערד. לא ייתכן שיתעלמו מהעיר ויהפכו אותה לכלי משחק בידי פוליטיקאים".

על רקע המתיחות ובעיותיה של ערד הכוללות, בין היתר אלפי סודאני שעברו להתגורר בעיר, עוני, ומתיחות בין עדתית, נערכו הבחירות.

לראשות העיר התמודדו שמונה מועמדים, וכעשר רשימות הציעו את עצמן לציבור.

בין הרשימות, הייתה מפלגת 'חי' של אגודת ישראל וש"ס שרצו יחד. הרשימה הצליחה להכניס 2 נציגים לעירייה, וזה נחשב להצלחה כבירה ביחס ל-0 הנציגים שהוכנסו בבחירות הקודמות.

בראשות העיר זכתה טלי פלוסקוב, המועמדת של מפלגת 'ישראל ביתנו', שזכתה ברוב של 48.6%. למקום השני הגיע מועמד 'הליכוד' משה אדרי.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}