כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

אנחת רווחה: הנעדר נמצא בירושלים

טוביה אקהואז, תושב רחובות בן 24 שנעדר - אותר בישיבת 'השלום' בירושלים, כשהוא בריא ושלם • מתנדבים ומכרים הפכו אבן על אבן, במאמץ לאתרו • "הוא ביישן מאוד מטבעו" הם אמרו קודם

נעדר. טוביה אקהאוז
נעדר. טוביה אקהאוז

אנחת רווחה כזו לא נשמעה זמן רב. לאחר ימים של חיפושים, ולאחר שהיום נאלצו המתנדבים לצאת בהודעה לציבור - נמצא טוביה אקהואז בן ה-24 מרחובות, כשהוא שוהה בישיבת 'השלום' של המקובל הרב בצרי בירושלים.

החיפושים הקדחתניים אחריו התמקדו ברחובות ובסביבותיה, וככל שחלף הזמן, כך גברה התקווה כי בסופו של דבר יוכתרו המאמצים בהצלחה וטוביה ישוב לביתו כשהוא בריא ושלם, לאחר שמזה שישה ימים שאיש לא ידע דבר על מקום הימצאו.

הפעם האחרונה שבה נראה טוביה אקהאוז, היתה ביום שישי, 6.4., בשעה 13:00 בצהרים. הוא היה אז באיזור קרית ויז'ניץ ברחובות, ומאז נעלמו עקבותיו.

"מתנדבי 'איחוד הצלה' ברחובות חילקו את המתנדבים לקבוצות ונערכים לסרוק את כל העיר", סיפר ל'בחדרי חרדים' ישראל ירט, ממפקדי החפ"ק המיוחד שהוקם לצורך הסריקות.

"מדובר בבחור בריא", הדגיש ירט. "עם זאת, ההורים לא רגילים להיעדרויות ממושכות ללא עדכונים".

מכריו של הנעדר סיפרו ל'בחדרי חרדים', כי ההיעדרות הלחיצה מאוד, בייחוד לאור העובדה כי הנעדר ביישן מטבעו, ולא ייגש לבקש עזרה. אם מישהו רואה אותו, שייגש אליו וישאל אותו אם קוראים לו טוביה", מבקשים מכריו.

בהודעה בהולה שהתפרסמה הבוקר, נכתב: "אנו מבקשים את עזרת הציבור בחיפושים אחר הנעדר טוביה אקהאוז מרחובות, אשר יצא את ביתו בתאריך 6.4.10 ומאז נעלמו עקבותיו.

"תיאורו: בן 24, גובה: 175 ס"מ, שיער: בלונדיני קצר, עיניים: ירוקות, מבנה גוף: רזה, גון עור: בהיר, לבש מכנס אפור, חולצה משובצת ונעל נעלי ספורט אפורות.

"כל היודע דבר על מקום הימצאו מתבקש לחייג מיידית: 054-7880151".

ברוך ה', הפרסום עשה את שלו, והבחור אותר כשהוא בריא ושלם.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}