כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

האם יחזור בו נתניהו בפרשת ברזילי?

על פי דיווחים, שלא הוכחשו, מסביבתו של מנכ"ל משרד ראש הממשלה, עשויה ועדת הבדיקה בראשותו להמליץ בפני נתניהו להעתיק את הקברים במתחם בית החולים ממקומם • מה יעשה ליצמן?

ליצמן. יתפטר?
ליצמן. יתפטר?

אם יתברר כי הדיווחים בכלי התקשורת נכונים, עתיד ראש הממשלה לככב במופע פליק-פלאק חדש בו יביא את אומנות הזיגזג לשיאים אבסורדיים.

על פי דיווח בלשכת ראש הממשלה, צפוי מנכ"ל משרד ראש הממשלה, אייל גבאי, להמליץ לראש הממשלה לשנות את החלטת הממשלה מהשבוע שעבר, בנוגע להקמת חדר המיון בבית החולים "ברזילי" באשקלון, ולהעתיק ממקומם את הקברים שמנעו את הקמת המבנה הממוגן החדש בבית החולים.

"מה שמסתמן לאחר הבדיקות הוא שתהיה המלצה של הצוות המקצועי להזיז ממקומם את הקברים ולבנות את חדר המיון הממוגן במיקום הקרוב ביותר האפשרי למבנים הקיימים בבית החולים", מצטטים כלי התקשורת מקור בכיר בלשכה.

הפרטים, שדווחו הערב לראשונה בערוץ 10, לא הוכחשו על-ידי גורמים בסביבתו של גבאי, ואלה ציינו כי העבודה בנושא עדיין נמשכת ולא התקבלה כל החלטה. "ההמלצה תוצג בפני ראש הממשלה והממשלה, כפי שנקבע, לאחר הפסח", מסרה דוברת המנכ"ל, מיה בוקובזה. "כל עוד ההמלצה טרם גובשה באופן סופי לא ניתן להתייחס להשערות".

במידה ויתאמת הדיווח, צפוי סגן השר יעקב ליצמן לעמוד בפני דילמה קשה, לאחר שבשבוע שעבר איים בהתפטרות באם לא תתמוך הממשלה בעמדתו.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}