כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

התפרעויות השבאב: אברך בעלזאי נדקר

נוער השוליים באשדוד ממשיך להכות ללא רחם: צעיר חרדי הנמנה על נערי השוליים תקף הערב חסיד בעלזא באמצעות סכין ודקר אותו בכל חלקי גופו • הדוקר והנדקר מאושפזים בבית חולים • וידאו

התפרעויות השבאב: אברך בעלזאי נדקר

שוב אלימות באשדוד: בקרן הרחובות יהודה הנשיא ורשב"י ברובע ז' באשדוד, תקף נער צעיר, מנערי השוליים בעיר, אברך חסיד בעלזא.

במהלך התקיפה דקר הצעיר את האברך בחזהו, בגבו ובאחוריו. האברך נפצע ופונה כשהוא פצוע באורח בינוני לבית החולים ברזילי. הדוקר פונה במצב קל.

יוסי צ', מתנדב ביחידת 'הצלה מהירה' של זק"א, סיפר בראיון לאתר 'בחדרי חרדים': "קיבלתי הודעה בביפר על דקור באיזור הבית שלי. יצאתי מיד למקום, שם ראיתי אברך כשהוא דקור וחבול במספר מקומות בגוף. התחלתי לטפל בו יחד עם מתנדבים נוספים שהגיעו למקום, כשהוא סובל מדקירות בחזהו, בגבו ובאחוריו. הזמנו ניידת טיפול נמרץ לפנות את הפצוע, בעקבות הפגיעה המסכנת את דרכי נשימתו.

"במהלך הטיפול התקבל דיווח על נער בן 16 שנכנס לבית כנסת 'זכות אריה' ברחוב ינאי, הסמוך למקום הדקירה, כשבגדיו מוכתמים בדם. מיד המשכתי לעבר בית הכנסת, שם נמצא הנער הדוקר. על ידיו ורגליו נמצאו סימני קלים של דקירת סכין. הגשנו לו טיפול רפואי, והוא פונה באמבולנס בלווי שוטרים לבית החולים".

ממשטרת אשדוד נמסר כי תושב הרובע נדקר באיזור החזה ופונה במצב קל עד בינוני. החשוד בדקירה נפצע אף הוא במצב קל, והוא עצור כרגע בתחנת המשטרה באשדוד. צפויים מעצרים נוספים.

אחד התושבים ברובע ז' מלין על אוזלת ידה של המשטרה בטיפול בנוער השוליים, על התנכלויות חוזרות ונשנות, ועל כך שאין מי שמטפל במפגע. "בעבר אירגנו הפגנה, אך שום דבר לא השתנה בהתנהגותם של הנערים. התנכלות נערי השוליים באשדוד הפכה למטרד, ונפשם של התושבים החרדים קצה בכך", הוא אומר.

כזכור, לפני כשלושה חודשים נעצרו מספר נערי שוליים, לאחר שהיו מעורבים בקטטה. לפני כחצי שנה רוססו כתובות גרפיטיות על קירות בית הספר 'בית מלכה' בעיר.

הפגנה שנערכה נגד אוזלת ידה של המשטרה נגד נוער השוליים באשדוד, לפני מספר חודשים:

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 53 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}