כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

פעם שניה ביממה: ילד חרדי נפצע קשה

לא נזהרים בכביש: יממה לאחר שבן 10 נפצע קשה בשכונת גאולה - מקרה דומה בחיפה • בן 7, חסיד בעלזא, חצה כביש שלא במעבר חצייה. רכב בו נהג חסיד סערט ויזניץ' פגע בילד ופצע אותו קשה

תאונה. צילום אילוסטרציה
תאונה. צילום אילוסטרציה

טרם חלפו 24 שעות מהתאונה המזעזעת ברחוב שטראוס בשכונת גאולה בירושלים, כאשר אוטובוס 'אגד' פגע ופצע קשה ילד חרדי כבן 10, וכבר תאונה נוספת, קשה לא פחות, ברחוב מיכאל בחיפה.

גאולה: בן 10 נפצע קשה בתאונת-דרכים

ילד כבן 7, בן למשפחה מחסידות בעלזא המתגוררת בחיפה, חצה את הכביש שלא במעבר חצייה, ורכב שחלף במקום, בו נהג חסיד סערט ויזניץ', פגע בילד, ופצע אותו באורח קשה.

כונני 'איחוד הצלה' הוזעקו למקום, וטיפלו בילד טיפול ראשוני, עד להגעת ניידת נט"ן, שפינתה את הילד לחדר הטראומה בבית החולים רמב"ם בחיפה.

חוקרי המשטרה שהגיעו למקום פתחו בחקירת האירוע, ממנה עולה, כי הילד חצה את הכביש שלא במעבר חציה, בקטע בו הכביש אינו מאפשר מרחב ראיה - מה שגרם לתאונה המזעזעת.

בימים האחרונים אנו עדים לתאונות מחרידות, בהן מעורבים ילדים קטנים, כתוצאה מחוסר שימת לב של ההורים, בימים הקדחתניים שלפני חג הפסח.

די להסתובב בריכוזים החרדיים בכדי להבחין בהפקרות: ילדים מתרוצצים בין המכוניות הנעות בכבישים, ובחסדי שמיים אנו לא עדים לתאונות רבות וקשות הרבה יותר.

ארגוני ההצלה מבקשים להזכיר להורים, כי למרות הלחץ של ערב החג - יש להשגיח היטב על הילדים, לבדוק לאן הם הולכים, והאם הם מוגנים כהלכה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}