כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

בחור ישיבה נפצע קשה בנחל דרגות • תיעוד

ערב 'שביעי של פסח' יצאו מספר בחורי ישיבה לטיול בנחל דרגות, באחד מהמצוקים איבד אחד הבחורים את שיווי משקלו, ונפל מגובה של 30 מטרים • מצבו מוגדר קשה • וידאו ותמונות מהזירה

חילוץ פצוע באמצעות מסוק 669 - צילום: דובר צה"ל
חילוץ פצוע באמצעות מסוק 669 - צילום: דובר צה"ל

בחור ישיבה כבן 17 שטייל עם חבריו בנחל דרגות סמוך לעין גדי נפל במדרון בשעות לפני הצהרים של יום א' האחרון, מגובה של כ-30 מטרים ונחבל בראשו, צוותי הרפואה שהגיעו למקום לא הצליחו להגיע לפצוע, והזעיקו את צוות החילוץ מיחידת מגילות שהגיעו עד מהרה למקום, וטיפלו בפצוע כשהוא במצב קשה. בעקבות תנאי השטח הוא טופל במקום במשך זמן רב יחסית, והוא פונה במצב קשה באמצעות מסוק לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים.

ד. מתנדב 'איחוד הצלה' ויחידת 'הצלה מהירה' של זק"א מספר בראיון לבחדרי חרדים: הייתי באיזור והגעתי למקום תוך זמן קצר, הגעתי לצוק למעלה יחד עם מפקד יחידת החילוץ, אך למרבה הצער לא יכולתי להגיש סיוע לפצוע, כי הוא נפל לתהום עמוק והיה קושי רב להגיע אליו, 2 מיחידת החילוץ מגילות הצליחו להגיע אליו, וטיפלו בו במשך זמן רב.

מסוק מיחידת 669 של חיל האוויר שהגיע למקום התקשה להתקרב לפצוע ולחלצו, בעקבות המקום הצר שאליו נפל הבחור, צוקי ההרים לא איפשרו לו להתקרב, לאחר מספר תימרונים הוא חילץ את הפצוע ופינה אותו לבית החולים".

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}