כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

חזר בו מהקללות - ויחזור למשפט אולמרט

הפרקליטות הודיעה היום על חזרתו הקרובה של עו"ד אורי קורב להיכל המשפט, להמשך משפטם של אולמרט וזקן, לאחר שהודח בעקבות התבטאות לא ראויה כלפי הממסד

הכל בכדי שיואשם. אהוד אולמרט. צילום: פלאש 90
הכל בכדי שיואשם. אהוד אולמרט. צילום: פלאש 90

בהמשך להודעות קודמות בעניין עו"ד אורי קורב - החליט היום פרקליט המדינה כי מר קורב ישוב להופעה בבתי המשפט לאחר חופשת חג הפסח, בעניינו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט.

החלטת פרקליט המדינה התקבלה לאחר שקיים לאחרונה פגישה בהשתתפות פרקליט מחוז ירושלים (פלילי) ועו"ד קורב, בה לובנו הדברים ובה חזר מר קורב על הסבריו והביע צער על הדברים שהשמיע במהלך קיום סדנה באחת המכללות.

בשאלת חזרתו של מר קורב להופעה פרונטלית בבית המשפט, הובא בחשבון גם כי מר קורב חזר לפני חודש ימים לעבודה בפרקליטות, וזאת בתיאום עם נציבות שירות המדינה, המנהלת במקביל את ההליך המשמעתי בעניין זה, ומנכ"ל משרד המשפטים.

כזכור, בהודעתנו מיום 1 במרץ, צוין כי מועד חזרתו של מר קורב להופעה פרונטלית בבתי המשפט ייקבע על ידי פרקליט המדינה הממונה עליו.

בהחלטתו הביא פרקליט המדינה בחשבון את התנצלותו של מר קורב, את הצער שהביע כבר מיד עם פרסומם הראשון של הדברים ואת חשיבות הופעתו בתיק המתנהל בעניינם של אולמרט וזקן.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}