כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

מי יהיה השותף של בנדא לתא?

פרשיית עצורי יפן עומדת לפני סיום: יוסף גרינוולד קיבל 6 שנים בכלא, ותוך כחודשיים יוסגר לארץ • משפטו של גולדשטין נפתח בימים אלו • וגם: מי יהיה שותפו של באנדא בתא הכלא בבאר שבע?

מי יהיה השותף של בנדא לתא?
אילוסטרציה צילום: ארכיון

פרשיית עצורי יפן, הולכת ומתקדמת לקראת סיום. אמנם אי אפשר לומר שהסיפור מסתיים בהפי אנד, אך הנתונים שעמדו לחובת הבחורים, הכינו אותם לקראת גזר דין קשה יותר, שריככה בסופו של דבר את העונש שהוטל עליהם.

הבחור הצעיר יוסי בונדו שנשפט ראשון, קיבל עונש העומד על 5 שנות מאסר, ולפני כשלושה שבועות הוא הוסגר לארץ, ובימים אלה שוהה בבית הכלא רימונים בצפון הארץ.

הבחור השני, יוסף גרינוולד, קיבל לפני כשבועיים את גזר הדין העומד על 6 שנים, ובימים אלו נשלמות ההכנות לקראת הסגרתו לארץ. עורכי הדין המטפלים בתיק של גרינוולד מעריכים כי בתוך כחודשיים יוכלו בני משפחתו של גרינוולד, לפגוש אותו בנמל התעופה ע"ש בן גוריון.

משפטו של הבחור השלישי, יואל גולדשטיין, אמור להיפתח בשבועות הקרובים. הערכת עורכי דינו כי התקדים שנקבע במשפטו של גרינוולד, לפיו הבחור לא ידע כי במזוודה שלקח היה חומרים אסורים, יהווה תקדים גם למשפט שלו, מה שיגרום להקלה בעונשו. הצוות המשפטי המלווה את התיק, מתחיל את המשפט בחשש גדול. השופט המיועד לגזור את דינו של יואל, לא זיכה מעולם! חשוד בהעברת סמים, מה שאומר שהוא מתחיל מנקודה נמוכה בהרבה משני הבחורים האחרים.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי בימים הקרובים יועבר יוסי בונדא מכלא רימונים שבצפון, לכלא באר שבע, שם קיימת מחלקה לשומרי תורה ומצוות. בכלא באר שבע שוהה גם ישראל וולס, שהואשם בהריגת בנו, וקיבל עונש של 6 שנות מאסר. גורמים המקורבים למשפחה העריכו כי השב"ס ישכן את בונדא יחד עם וולס בשל השתייכות שניהם לחוגי העדה החרדית, מה שיקל על שניהם את השהות במקום.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}