כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

שוב תאונה בביתר: בן 8 נפצע קשה

מכונית פגעה בילד בן 8 שחצה כביש בביתר עילית. פונה במצב קשה ל'הדסה עין כרם' • "א מאשין האט אים אוועק געשמיצט", סיפר חברו של הילד • נא להתפלל לרפואת ישראל בן נחמה עלקא

הצלה בפעולה. צילום אילוסטרציה
הצלה בפעולה. צילום אילוסטרציה

תאונת-דרכים ברחוב בבא סאלי בביתר עלית: רכב פגע בילד בן 8 שחצה את הכביש. מתנדבי איחוד הצלהשחשו למקום הגישו לילד סיוע רפואי ראשוני, ולאחר שייצבו את מצבו, הוא פונה מהמקום עם פגיעת ראש קשה, לבית החולים 'הדסה עין כרם' בירושלים.

מתנדב 'איחוד הצלה' שטיפל בילד, סיפר בראיון לאתר 'בחדרי חרדים': "הייתי בקרבת מקום, והגעתי למקום האירוע במהירות. ראיתי את הילד כשהוא שרוע על הכביש מחוסר הכרה. הגשתי לו סיוע רפואי עד להגעת האמבולנס, והוא פונה במצב קשה, עם פגיעת ראש קשה, לבית החולים הדסה עין כרם".

"א מאשין האט אים אוועק געשמיצט", סיפר ילד שעמד יחד עם הנפגע על המדרכה, כשהם ממתינים להגעת ההסעה. אבי הילד, עד הראייה, סיפר ל'בחדרי חרדים', כי בנו עלה בסערה הביתה, כשהוא מספר ומתאר להוריו כי חברו הטוב נפצע בתאונת דרכים ליד הבית.

האב סיפר, כי שני הילדים עמדו לחצות את הכביש, אל עבר אוטובוס עירוני בכדי להגיע לתלמוד תורה, וכי בנו שראה רכב מרחוק, פחד לחצות את הכביש.

לפני זמן קצר יצא הילד מבדיקת CT, ולדברי הרופאים מצבו של הילד טוב יותר מכפי שחשבו.

נא להתפלל לרפואת ישראל בן נחמה עלקא.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}