כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

'מה, גם פה יש חרדים?' - שאל ברקת בלונדון

ביקש ניר ברקת להינפש מהצרות עם החרדים - ונסע ללונדון • בבירת בריטניה הוא זכה לקבלת פנים נזעמת במיוחד, בדמות עשרות אנשי 'נטורי קרתא' ואנטי ישראליים מקומיים • תמונות ודיווח 'מהשטח'

קבלת פנים נזעמת. ההפגנה
קבלת פנים נזעמת. ההפגנה

לניר ברקת ישנם כאבי ראש רבים, שחלקם הגדול נגזר מהיחסים המורכבים עם החרדים. הפגנות, מאבקים ושיבוש ביקורים בבתי רבנים - הם רק חלק מחוויותיו היומיומיות של ראש עיריית ירושלים.

ברקת לא מנקה את ביתו לפסח - לפחות לא באופן אישי. אולי לכן, הוא החליט שאין מתאים כמו הימים שלפני חג הפסח, בכדי לצאת ולבקר מעט בבירה אחרת, בירת בריטניה.

הוא חשב ששם יהיה לו קצת שקט - אז הוא חשב.

כשדרכו רגליו על אדמת לונדון, הוא נתקל בקבוצת אנשי נטורי קרתא, שאליהם הצטרפו שונאי ישראל מקומיים, שהאווירה האנטי ישראלית השוררת בבריטניה, הזועמת על גניבת הדרכונים של אזרחיה לצורך חיסול אל מבחוח - הוציאה אותם אל הרחובות, שם הם פגשו יהודים חרדים החושבים כמותם.

אבל למה לטרוח ולתאר את ההפגנה - אם אפשר לצטט, ככתבו וכלשונו, את התיאור האותנטי שאחד מאנשי 'נטורי קרתא' בלונדון שיגר אל מערכת 'בחדרי חרדים'.

הנה התיאור, לא נגענו:

"לפני כמה ימים, הגיע לטמאות את עיר לאנדאן אוכל השקץ והעכבר רש"ע ירושלים שר"י, הוא האיש המתגרה בערביים וזומם להחריב בתיהם באכזריות רח"ל, מה איכפת לו מדם ישראל, הלא אין לו תורה ואין לו רחמנות, שוטה רש"ע זה הוא הוא זה שידבר בשם בנ"י בפני העמים היל"ת!

"על זאת חגרו חרבם על ירכם איש חרבו על ירכו בני לאנדאן היקרים, ואמש ביום ב' לסדר "כי אני השם לא שיניתי" יצאו למחות בפני הרש"ע ולהכריז שאין לו רשות חלילה לדבר בשם עם בני ישראל, ואין הדת היהודית מסכימה ח"ו אל מעשי ההתגרות והרציחה, ואין הוא וכל מדינתו הטמאה העומדת מאחוריו אינם באי כח העם היהודי, לא היו וגם לא יהיו לעולמים.

"מעמד ה"קבלת פנים" לרש"ע התקיים באזור הסיטי של לאנדאן ב"סעט דזשיימס סקווער", שם עמדו במס"נ גדול במשך כשתי שעות יראי השם יחד עם קהל גויים שבאו גם כן למחות על מעשי הגזענות השפלים והאכזריים, וכן מידיע רבה.

"ברוך המקדש שמו ברבים, שפרסמו יראי השם דעת התוה"ק היטב, וקול האמונה נשמע בגאון, והרבה מאוד גויים שהיו שם התרגשו מאוד ובאו ואמרו בפני יראי השם שזאת להם הפעם הראשון ששומעים שיש גם יהודים המתנגדים אל מעשי הרציחה והאכזריות של הציונים ימ"ש.

"והנה הרש"ע איך שיצא מהקאר התבזה בביזיונות וחרפות גדולות (תמורת מה שחשב שיהיה לו שם מנוחה וכבוד גדולים...), ונפגם כבוד הע"ז הציונית, והתקדש שמו הגדול ית' בעיני העמים.

"אנו מודים ומברכים מקרב לב לכל מפרסמי האמונה היקירים דעיר לאנדאן יצ"ו, אשריכם ואשרי חלקכם! יתברכו כל העושים והמסייעים אמן".

<" rdir=rtl>





תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}