כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

לכבוד פסח: בני ברק משפצת את גינותיה

במבצע גדול שנערך לקראת חג הפסח המשמש ובא - שופצו ושודרגו חמש גינות חדשות בבני ברק

הגינה ששופצה ושודרגה ברחוב רימון
הגינה ששופצה ושודרגה ברחוב רימון

חמש גינות בבני ברק שופצו ושודרגו ברמה גבוהה ובאיכות יחודית, בסכום של 9,327,167 ₪, ומתוך מאמץ מיוחד לסיים את העבודות בהן לקראת חג הפסח, וזאת בהתאם ליזמתו ולהנחייתו של הרב יעקב אשר, ראש העיר, כדי לאפשר לילדי העיר להנות מהן כבר בחג הקרוב.

המדובר בחמש גינות ברחוב רבינא, ברחוב אבן-שפרוט, ברחוב חשב סופר, ברחוב רימון שבשיכון ו' וגן קדושי בבל שבשכונת פרדס-כ"ץ שהעבודות בהן בוצעו ע"י האגף לתשתיות ולפיתוח שבראשות הרב מיכאל קקון, חבר הנהלת העירייה. את התכנית גיבש וגם פיקח על הביצוע הרב חנוך זיידמן, מנהל האגף, בשיתוף עם אדריכל נוף גד ברקאי. במימון כספי סייע "מפעל הפיס".

בגינות אלו מתקינה העירייה מתקני משחקים יחודיים, מקוריים וחדשניים, בכך שהם מאפשרים תנועה רב-מימדית, ולא רק דו מימדית, יש בהן שילוב של מיטב הטכנולוגיות החדישות והמתקדמות, נגישים ושיתופיים לכל הילדים, בלא קשר למידת התפתחותם, והם עומדים בדרישות הבטיחות בהתאם לתקנים האירופיים החדשים והמחמירים.

הואיל והמתקנים יחודיים ובלעדיים, הם נרכשו מחברת "קופמן" שבדנמרק באמצעות נציגתה בארץ, ורכישתם אושרה בוועדת המכרזים של העירייה, שבראשות הרב יהודה הבר, חבר מועצת העירייה, וזאת לאחר חוו"ד משפטית, ואישורים דומה ניתנו לרכישה דמה גם ע"י ועדת מכרזים של עיריות פתח תקוה וכרמיאל.

לאחר החלטת הועדה, פנה ספק מתקנים לביהמ"ש המחוזי בתל אביב, בשבתו בביהמ"ש לעניינים מינהליים, והוציא צו מניעה זמני נגד העירייה למניעת התקנתם, בטענה של צורך במכרז. לאחר כחודש ימים החליט ביהמ"ש לקבל את עמדת העירייה שמדובר במתקנים יחודיים, שאין בהם צורך במכרז, ואף חייב את העותרת בהוצאות בסכום של 20,000 ₪.

הרב יעקב אשר, ראש העיר הודיע, כי בכוונת העירייה לבצע עבודות פיתוח ושדרוג בעשר גינות נוספות בסכום של כ-8 מליון ₪, במסגרת תקציבי פיתוח של שנת הכספים הנוכחית.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}