כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

מעשה בביבי ובבקבוק פפסי שהתפוצץ

הסנטור הניו יורקי צ'רלס (צ'אק) שומר בנאום מלא הומור בפני השדולה היהודית בוושינגטון: אני 'שומר' ישראל • וגם - מעשה בבנימין נתניהו ובבקבוק פפסי שהתפוצץ וגרם נזק של 1800 דולר

'שומר ישראל'. הסנאטור שומר
'שומר ישראל'. הסנאטור שומר

הסנטור הניו יורקי צ'רלס (צ'אק) שומר בנאום מלא תקווה והומור בועידת השדולה היהודית בוושינגטון (איפא"ק): אני 'שומר' ישראל.

הסנטור שומר, שנולד בברוקלין למשפחה יהודית, ומכהן מאז 1999 בבית הנבחרים האמריקאי כסנטור הבכיר מטעם מדינת ניו יורק, נחשב באופן מסורתי כאוהד את מטרותיה של ישראל וכמי שניצב תמיד לצידה בסנאט.

בנאומו בפני הקהל האוהד בשדולה, אמר שומר בפרפראזה על שמו, תוך שהוא מפגין ידע בעברית, כי הוא 'שומר ישראל' בסנאט, וכי כל פעולותיו מכוונות לשמירה על ישראל.

הסנאטור סיפר גם על היכרותו עם אופיו המיוחד של ראש הממשלה בנימין נתניהו, ותיאר את המפגש הראשון שלו איתו כשהיה נתניהו שגריר ישראל באו"ם ושומר חבר קונגרס "שאלתי אותו על מצב הכלכלה בישראל" סיפר שומר, "בתשובה לקח ביבי בקבוק פפסי שהיה מונח על השולחן, והחל לנער אותו בחוזקה. כשסיים לנער את הבקבוק, הראה לי אותו ואמר :'הנה, כך נראית הכלכלה בישראל, אם לא נעשה משהו זה מה שיקרה' ופתח את הבקבוק שמטבע הדברים התפוצץ והתיז את המשקה החום על פני כל החדר". "עלה לי 1800 דולר לנקות את הלכלוך גיחך שומר, אבל המסר הובן והועבר ברורות".

ביבי יש לציין הציע לשלם את הנזק מכיסו.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}