כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

חיזוק משמעותי לאבוטבול: התעשיינים הצטרפו למאבק

משה אבוטבול לא לבד: התעשיינים מצטרפים למאבק ראש עיריית בית שמש על כביש 38. כל הפרטים

חיזוק משמעותי לאבוטבול: התעשיינים הצטרפו למאבק

עיריית בית שמש תשקיע בשיפור חזותי ותשתיות אזורי התעשייה בעיר

בישיבת עבודה שהתקיימה בלשכת ראש העיר הרב משה אבוטבול עם ראשי התאחדות התעשיינים, יצחק רייף יו"ר התאחדות התעשיינים מרחב ירושלים, ורן טוטנאור יו"ר ההתאחדות באזור בית שמש-הר טוב, העלה ראש העיר את בקשתו לשיתוף פעולה עם התאחדות התעשיינים במאבק על כביש 38.

ראש העיר הרב משה אבוטבול סקר את פעילותו בנושא חיוני זה, מול משרדי הממשלה הרלוונטיים והחברה הלאומית לדרכים (מע"צ לשעבר), ואת מצבו העגום והמסוכן של הכביש כיום, כאשר בית שמש הינה העיר היחידה בישראל, אשר מוביל אליה כביש בעל נתיב אחד ובעל עקומות חדות ומסוכנות, המתאים אולי למושבים נידחים ובודאי לא לעיר ואם בישראל כבית שמש, אשר ב-15 השנים האחרונות הכפילה את עצמה חמש פעמים וכיום מתקרבת ל-100.000 תושבים ועוד היד נטויה בשכונות החדשות ברמת בית שמש.

אנשי התאחדות התעשיינים הוסיפו כי הכביש במצבו הנוכחי מעכב ומהווה מכשול בפני התרחבות והתפתחות התעשייה באזור בית שמש, בשל פקקי התנועה היומיומיים, ובפרט לאור הקמת מרכז ההדרכה הארצי של משטרת ישראל בא.ת. מערבי, המיועד ל-8000 שוטרים, אשר בודאי יגביר את העומס על כביש 38 שהינו כביש הגישה היחיד לאזור כולו, כולל למושבים רבים הפזורים לאורכו, התעשיינים הודיעו כי אם לא תוותר ברירה וראש העיר אכן יחליט להפגין מול משרדי הממשלה, הם יצטרפו ויביאו להפגנה את כל אלפי העובדים שבאזור.

בישיבה השתתפו גם בכירי העירייה, מ"מ ראה"ע מאיר בלעיש, מנכ"ל העירייה מתי חותה ומנהלי אגפים. מאיר בלעיש אמר, כי לפני שלושה חודשים לקח עליו את תיק התעשייה ומסחר ובנוסף לתיקי שפ"ע ורישוי עסקים אשר הוא ממונה עליהם, הוא יוכל לספק מענה ופתרון כולל לצרכי התעשיינים בעיר, וכי עד שנפתור את הבעיות הגדולות שייקחו עוד שנה שנתיים, כדאי לטפל בבעיות השוטפות והמיידיות של התעשיינים, בלעיש סיכם, כי מייד לאחר חג הפסח, יערוך סיור משותף של הנהלת העירייה עם התעשיינים באזורי התעשייה השונים, כולל א.ת. מערבי וא.ת. נוחם, ובהתאם לסיור, יקבעו תכנית מקיפה לחידוש חזותי ושיפור תשתיות כבישים ומדרכות באזורי התעשייה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}