כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

נהג 'אגד' שקילל מתפללים - פוטר

רק לפני יממה פרסם אתר 'בחדרי חרדים' סרטון, בו צולם נהג ערבי של 'אגד', מקלל מתפללים חרדים שחזרו מקבר שמעון הצדיק • הבוקר הוא זומן להנהלה - שם קיבל הודעה על פיטוריו • הווידאו והפרטים

הנהג המקלל. צילום: בחדרי חרדים
הנהג המקלל. צילום: בחדרי חרדים

אתמול (ב') שידר אתר 'בחדרי חרדים' סרטון וידאו, בו נראה נהג 'אגד', בן מיעוטים, החוסם את נתיב התחבורה באזור קבר שמעון הצדיק הירושלים, וצועק על עוברי אורח חרדיים, שחזרו מתפילה: "אתה כלב של מדינת ישראל".

איזור ציונו של שמעון הצדיק מהווה מקום מפגש קבוע לעימותים בין ערבים ויהודים. בתקופה האחרונה, על רקע העובדה שיהודים רכשו נכסים באיזור, החריפו העימותים - ומשטרה נמצאת במקום באורח קבע.

ביום רביעי האחרון, עצר נהג 'אגד' את האוטובוס, והפריע לתנועה. כשנשאל על-ידי מתפללים חרדים, מדוע הוא מפריע להם לנסוע, הוא החל לקרוא לעברם קריאות גנאי, והניף את ידיו, תוך שהוא עושה תנועות מגונות.

אחד מן המתפללים צילם את ההתרחשות, והעביר את הסרטון לידי אתר 'בחדרי חרדים'. הפרסום עורר תהודה רבה, וחברת 'אגד' פעלה במהירות וביעילות.

בתגובת החברה נאמר: "אנחנו רואים בשירות ללקוח ערך חשוב ומהותי בפעילותו הציבורית. התנהגותו של נהג האוטובוס אינה עולה בקנה אחד עם גישה ערכית זו. עם קבלת התלונה זומן הנהג לבירור משמעתי אצל ועדת הפיקוח של אגד, שהחליטה לסיים את עבודתו לאלתר".

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}