כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

"די להקפאה", זעקו המאות בהפגנת ענק

כ200 איש התכנסו בצומת גוש עציון, למחות על אוזלת ידה של הממשלה, ולבקש עמידה איתנה מול כל דרישותיו של אובמה נגד מדינת ישראל, לאחר ההפגנה צעדו הנוכחים כשבראשדם הרב דוב ליאור לכיוון אל ערוב כדי להוכיח עצמאות • תמונות

"די להקפאה", זעקו המאות בהפגנת ענק
יצחק לב ארי מהיר חימה

בהתכנסות שהייתה מול צומת גוש עציון התכנסו למעלה ממאתים איש כדי למחות על אוזלת ידה של הממשלה ועל הרפיסות שהיא מראה מול ממשלו של אובמה,

בין הדוברים והנוכחים: הרב דב ליאור,הרב גדעון פרל, הרב צבי רימון,הרב ירון דוראני, הרב אבי וייס מארה"ב, ד"ר עמיאל אונגר, עו"ד אליקים העצני, עודד רביבי ראש מועצת אפרת, מלאכי לוינגר,ראש מועצת קרית ארבע. גם הגיעה תושבת תקוע שנרגמה באבנים באמצע שבוע שעבר ועברה ניתוח בידה.

המסרים היו חד-משמעיים: לא עוברים בשתיקה על זריקת אבנים. לראש הממשלה נאמר שלא להתקפל בפני אובמה. אסור שהמשבר עם אובמה יגרום לוויתורים ולהתקפלויות מצדה של ישראל. העם יעמוד איתן גם במקרה של סנקציות על ישראל.

מי שגילתה גבורה ואומץ היתה תושבת נוה דניאל שנרגמה באבנים לפני יומיים בדרכה מתקוע וסיפרה איך שלאחר זריקת האבנים עליה ושבירת השמשה הקדמית, עצרה את רכבה באמצע כביש ובכך עצרה את התנועה עד שצה"ל יגיע. בדבריה בפני הציבור פנתה לראש הממשלה ובקשה בטחון להגיע לעבודתה כמורה בתקוע.

בתום הנאומים התארגנה צעדה על כביש 60 לכיוון אל-ערוב כדי להוכיח עצמאות. בראש הצועדים היה הרב דב ליאור.

המארגנים הודיעו שההפגנה היא רק יריית פתיחה. ברור שאם ימשכו הפרות הסדר של הערבים, לא נסתפק רק בהפגנות שקטות.











תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}