כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

"הילדה שלי חיה?", שאלה האם

תאונה מזעזעת ברחוב באבא סאלי בביתר: ילדה בת ארבע וחצי, בתו של עובד עירייה, נפצעה באורח קשה והעוברה עם פגיעת ראש לבית החולים • מתנדב 'הצלה' מספר על רגעי הטראומה בהם טיפל בילדה

תאונת דרכים בביתר. תמונת ארכיון
תאונת דרכים בביתר. תמונת ארכיון

ברחוב בבא סאלי בביתר עילית פגע רכב בילדה כבת 4.5, הילדה נפצעה קשות ופונתה עם פגיעת ראש לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים.

"האם שאלה אותי "הילדה שלי חיה?"", מספר ר., מתנדב יחידת 'הצלה מהירה' של זק"א ו'איחוד הצלה' בראיון ל"בחדרי חרדים", דקות לאחר שעבד להחיות את הילדה הקטנה

"נסעתי ברח' זוועהיל הסמוך", מספר המתנדב, "שמעתי את הקריאה על התאונה בקשר, תוך פחות מדקה הגעתי לזירת התאונה, ראיתי את הילדה מוטלת על הכביש כשמתנדב אחד כבר מתחיל בהגשת עזרה ראשונה ובסמוך אליה הרכב הפוגע.

"המתנדב שמר לה על נתיב אוויר פתוח ואני חיברתי לה מיד את החמצן, מצבה החל להשתפר אך עדין הייתה מחוסרת הכרה, מכסה המנוע של הרכב הפוגע היה מעוך".

הוא ממשיך ומתאר את רגעי הטראומה: "כשהגיע צוות אמבולנס עם צוות מלא ניגשתי להרגיע את האם שעמדה בצד השני של הכביש כשהיא בהלם מוחלט. מיד כשניגשתי אליה היא פנתה אלי ושאלה "הילדה שלי חיה?". זיק של תקווה ניצת בעיניה, כשהסברתי לה את מצבה של הילדה תוך כדי שבעלה הגיע ונכנס לעובי הקורה.

נא להתפלל לרפואתה מלכה בת אסתר לרפואה שלמה
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}