כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

ארה"ב מבכה: הגה"צ ר' אהרן וידער זצ"ל

ברוך דיין האמת: בבורו פארק נפטר הגה"צ רבי אהרן וידער, אב"ד לינז • חותנו של האדמו"ר מצאנז קלויזנבורג, ומחותנו של הגר"נ פרנקל, חבר בד"צ העדה החרדית • ארונו בא • וידאו

בהדלקת נרות חנוכה בשנה האחרונה - צילום א.שטינגולד
בהדלקת נרות חנוכה בשנה האחרונה - צילום א.שטינגולד

ברוך דיין האמת: שכונת בורו פארק התעטפה אבל, עם פטירתו של הגה"צ רבי אהרן ווידער זצ"ל, אב"ד לינז, וחבר ביד"צ צאנז קלויזנבורג בניו יורק.

רבי אהרון וידער זצ"ל היה במשך עשרות שנים מפארי דמויותיה של ניו יורק היהודית, ועיטר בנוכחותו את שכונת בורו פארק בה התגורר, ובקרבה היה מוכר ונערץ.

היה תלמיד חכם מופלג, משרידי דור הדעה של תלמידי החכמים מדורות עברו. הוא היה מחותנו של האדמו"ר בעל ה'שפע חיים' זצוק"ל מצאנז-קלויזנבורג. רבים נהנו ממנו בעצה ותושיה, וחתניו הדגולים רחשו לו כבוד רב.

חתנו הוא האדמו"ר מצאנז קלויזנבורג מבורו פארק, ומחותנו הוא הגאון רבי נפתלי-הירצקא פרנקל, חבר בית הדין של העדה החרדית בירושלים.

בניו הם בגאון רבי יצחק אייזיק וידער, רב קהילת שארית אברהם בשכונת נווה יעקב בירושלים, והרב משה ווידער, מורה-צדק בירושלים.

בשנים האחרונות נחלש רבי אהרן וידער, ותכפו ייסוריו. אך כל אלו לא מנעו אותו מעבודות הקודש, מלימוד התורה ומהארת פנים לכל אדם.

ארונו ייצא בשעות הקרובות מארצות הברית, בדרכו לארץ ישראל, כאן ייטמן ברגבי ארץ הקודש. הלוויתו תתקיים הערב (א).

בהדלקת נרות חנוכה בשנה האחרונה - צילום: אהרון שטיינגולדצילום: בהדלקת נרות חנוכה בשנה האחרונה - צילום: אהרון שטיינגולד
בהדלקת נרות חנוכה בשנה האחרונה - צילום: אהרון שטיינגולד

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}