כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

הדובר של ליצמן ידברר את ברקת

תושביה החרדיים של ירושלים התכוננו: דובר חדש המיועד למגזר החרדי, יכנס בשבועות הקרובים לתפקידו: יעקב איזאק • מי השתתף במכרז? • כמה הוא ישתכר? • ועם מי הוא יעבוד? • כל הפרטים

יעקב איזאק. יאללה, חוזרים לירושלים
יעקב איזאק. יאללה, חוזרים לירושלים

עידן חדש בדוברות לציבור החרדי בעיריית ירושלים: לפני מספר חודשים פרסמה עיריית ירושלים מכרז למשרדי הדוברים ויחסי הציבור, בו מבקשת העירייה להציע הצעות למתן שירותי דוברות לציבור החרדי.

המכרז שיצא לדרכו לפני מספר חודשים הציב מספר תנאי סף בניהם נסיון בדוברות וביחסי ציבור, ועבודה עם הציבור החרדי במשך מספר שנים.

אל המכרז ניגשו שלושה מועמדים בלבד: יעקב איזאק, המנהל חברה פרטית של יחסי ציבור, ומשמש בין היתר כיועץ התקשורת של סגן שר החינוך יעקב ליצמן, ובכובע אחר, משמש כאחד מבכירי משרד הפרסום 'גל אורן'.

בצלאל קהאן, מבכירי כתבי 'יתד נאמן' לשעבר. בנוסף מחזיק קהאן ברקורד האישי, תקופה קצרה בה ערך את אתר האינטרנט 'אתרוג', במהדורה שטרם קיבלה לגיטימציה רבנית. כיום הוא עושה לביתו באמצעות חברת יחסי ציבור שפתח המיועדת לחברות המעונינות להגדיל את חדירתן למגזר החרדי.

רות אטיאס, ממשרד הפרסום דמיון. אטיאס, הציעה הצעה בשם מחלקת היח"צ של משרד הפרסום בראשו היא עומדת. לזכותה של אטיאס עמדו קשריה השלטוניים - קשר משפחתי הדוק (גיסה) של שר השיכון אריאל אטיאס.

בימים האחרונים החליטה וועדת המכרזים לבחור את יעקב איזאק לתפקיד.

איזאק, שעבד יחד עם ניר ברקת בתקופת הבחירות, מתוקף תפקידו במשרד הפרסום גל אורן, שליווה את ברקת בציבור הד"לי, נהנה מיתרון יחסי.
כמי שעזר בעריכת קמפיין הבחירות, מכיר איזאק את היתרונות והחולשות במגזר החרדי בירושלים, והוועדה מצאה לנכון, כי הוא האיש המתאים לנווט את ספינת העירייה בדרכה הסוערת ללב הקונצנזוס החרדי.

המשכורת אולי לא יכולה לפרנס משפחה ביוקר המחיה השורר היום בשוק, אך בהחלט מהווה השלמת הכנסה נאה. הדובר יהנה משכר שנתי שיעמוד על סך של -73,000 ש"ח לשנה. איזאק מצטרף לצוות החרדי המקיף את ברקת, עליהם נמנה ידידו הקרוב, אברהם קרויזר, יועץ ראש העיר לעניני חרדים.

אם לשפוט את התנהלות השניים שעובדים זמן ממושך יחדיו, בכדי לקדם את מטרות הציבור החרדי בירושלים, נראה שהמינוי יעשה רק טוב לראש העיר, ולנתיניו החרדיים.

מקורביו של איזק אמרו הערב, כי המכרז נסגר, אבל יש עוד הליך נוסף, הכולל אישור משפטי של היועץ המשפטי. בינתיים טרם העבירה העירייה הודעה רשמית על המינוי, וכשהדבר ייצא באופן רשמי, למותר לציין כי תצא הודעה מסודרת בנושא.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}