ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
תיעוד הפיגוע בירושלים

פותח באש לעבר שוטרים בעיר העתיקה • צפו

ניסיון הפיגוע הערב סמוך לשער האריות בירושלים, היה עלול להסתיים באסון כבד, לולא התגובה המהירה של השוטרים וחיסולו של המחבל | תיעוד שמפרסמת המשטרה, חושף את רגעי הדרמה בהם פותח המחבל באש, רגעים לפני שנורה 

פותח באש לעבר שוטרים בעיר העתיקה  • צפו
המחבל פותח באש לעבר השוטרים צילום: דוברות המשטרה

כשעתיים לאחר פיגוע הירי בעיר העתיקה בירושלים, שרק בנס הסתיים ללא נפגעים, מפרסמת המשטרה את התיעוד הדרמטי בו נראה המחבל פותח באש לעבר השוטרים שהוצבו במקום. במהלך הפיגוע נפצע שוטר באורח קל, לאחר שמעד בזמן המרדף אחרי המחבל.

בתיעוד, נראה המחבל כשהוא יורד בגרם המדרגות, פותח באש באמצעות נשק ארוך מסוג קרלו, עד שנורה על ידי השוטרים. שוטרים שהיו במקום, התעשתו במהירות, ביצעו ירי לעבר המחבל ונטרלו אותו. מהמשטרה נמסר כי התקבל דיווח אודות חשוד שהגיע אל שער חוטה בירושלים וניסה לבצע ירי, וכי החשוד נוטרל.

זירת פיגוע הירי בחוטא - שער האריות בירושלים - צילום דוברות המשטרה

מתחקור ראשוני של המשטרה עולה, כי חשוד שהגיע אל שער חוטה בעיר העתיקה, ביצע ירי בנשק מסוג קרלו לעבר עמדת אבטחה של שוטרים. השוטרים יחד עם לוחמי מג"ב שפועלים בעיר העתיקה ביצעו אחרי המחבל מרדף רגלי תוך שהוא שיורה לעברם אש חיה.

עוד עולה מהתחקיר כי המחבל נוטרל ע"י לוחמי מג"ב. "במהלך המרדף שוטר נפגע כתוצאה מנפילה, מלבדו אין נפגעים לכוחותינו", נמסר מהמשטרה. מפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון ידיד, נמצא בזירה ומקיים ברגעים אלו הערכת מצב.

שער האריות פיגוע ירי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}