כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

אימה בלונדון: 12 שודדים כפתו חרדי

סרט אימה בביתו של חלפן חרדי בלונדון: 12 שודדים ממוצא איטלקי, חדרו לבית כשעל פניהם מסיכות, קשרו אותו ואת רעייתו, ודרשו את הכסף • כיצד הוא ניצל בסוף? • הסיפור שמסעיר את לונדון

פורצים בפעולה. תמונת אילוסטרציה
פורצים בפעולה. תמונת אילוסטרציה



הסיפור הבא, שמגיע היישר מרחובות השכונה הלונדונית, המאוכלסת ברובה על ידי אנשים חרדים – סטמפורד-היל, נראה כלקוח מסרט פעולה, אותו ביים במאי בעל דמיון מפותח במיוחד.

הסיפור החל ביום רביעי לפנות בוקר (04:30, לחובבי הדיוק). בביתו של חלפן כספים חרדי ידוע, נחו בני המשפחה בשלווה את מנוחת הלילה. החלפן, שנחשב לאחד מחלפני הכספים הגדולים בלונדון, עובד אך ורק ממשרדו, הממוקם בלב הסיטי הלונדוני. הוא אינו מקבל לקוחות בביתו.

באותה שעה, רחש קל נשמע מכיוון אחד מחלונות הבית, ודקה לאחר מכן, כבר ניצבו בתוך הבית 12 אנשים (על פי ממצאי החקירה המשטרתית הראשוניים, מדובר ככל הנראה באיטלקים), חבושים במסיכות ועל ידיהם כפפות.

חמישה מהשודדים רעולי הפנים ניגשו לחדר השינה, וקשרו את בעלת הבית למיטתה, תוך שהם דוחפים לפיה מגבת עבה, בכדי למנוע ממנה אפשרות לצעוק. את בעל הבית תפסו שלושה שודדים חסונים, והחלו לצעוק שיביא להם את כל הכסף המזומן שברשותו.

הילדים הקטנים, ששכבו במיטותיהם, התעוררו מהרעש, אך השודדים הורו להם כי מוטב להם להישאר במיטות לפני שיקרה להם משהו נורא.

בעל הבית המבועת, השיב לשודדים כי בבית הוא אינו מחזיק כלל כסף מזומן, וחוץ מהשטרלינגים הבודדים אותם הוא מחזיק בארנקו, אין כסף נוסף בבית. השודדים ניסו להפעיל אמצעי לחץ פיזיים על חלפן הכספים, אך זה עמד על דעתו כי אין לו בבית כסף.

לאחר חיפוש מאסיבי, שכלל את הפיכת הבית, שבירת חפצים, ונבירה בכל מקום אפשרי, אמרו לו השודדים כי הם רוצים את הקודים של הכספת במשרד.

היהודי המסויט לא ידע מה לעשות. הוא רואה את מעשי ידיו טובעים בים, ואין באפשרותו להציל. בלית ברירה, אמר שייתן להם את כל הקודים של המשרד, בכדי שיעזבו אותו ואת משפחתו במנוחה.

7 שודדים יצאו מהבית, וחמישה נשארו במקום. לאחר מספר דקות, כשהגיעו למשרד, דרשו השודדים שנשארו עמו בבית את הקודים לפתיחת המשרד והכספת. היהודי מסר להם קוד שגוי, מה שהדליק אזעקה נסתרת, ומיד לאחר מכן 'נזכר' בקוד הנכון.

עוד לפני שהספיקו להגיע לכספות הממוקמות במשרד, הבהבו אורות המשטרה, והשודדים נמלטו כל עוד רוחם בם. בטלפון הם הורו לחבריהם השודדים שנותרו בביתו של החלפן - לברוח.

השודדים עזבו את הבית, והילד בן ה-10, ששכב כל העת במיטתו, קם ממנה, והזמין את המשטרה.

השוטרים שהגיעו הביתה מצאו את בני הזוג קשורים למיטה, ונאלצו להשתמש בכח רב על מנת לשחרר אותם מאחיזת החבלים.

כך, בסיעתא דשמיא מופלאה נגמר הסיפור, ללא נזק ברוח ובגשם.

מחקירת המשטרה התגלו מספר פרטים: השודדים, שהגיעו חבושים במסיכות ועל ידיהם – כפפות, עשו מספר טעויות שיקלו על המשטרה בלכידתם.

אחד השודדים מיהר להסיר ביציאתם מן הבית את המסיכה, ומצלמה ברחוב סמוך, חשפה את פניו. גם כשהגיעו למשרד של החלפן, הוריד אחד מן השודדים את הכפפות, והשאיר טביעות אצבעות במקום.

במשטרה מעריכים, כי יביאו למעצרים ראשונים כבר בימים הקרובים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}