כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

ביתר: בן 8 נפצע בינוני בתאונת דרכים

תאונת דרכים בביתר עלית: ילד כבן 8 נפגע קשה בראשו ברחוב החוזה מלובלין, בגבעה A בביתר עילית • "הרכב פגע בילד מספר מטרים סמוך למעבר חציה" • פונה במצב בינוני ל'הדסה עין כרם'

צילום ארכיון
צילום ארכיון

תאונת דרכים בביתר עלית: בסביבות השעה ארבע אחר הצהרים אירעה תאונת דרכים ברחוב החוזה מלובלין, בגבעה A בביתר עילית, כאשר ילד כבן 8 נפגע מרכב בראשו. הוא פונה במצב בינוני לבית החולים 'הדסה עין כרם'.

"הגעתי למקום התאונה תוך פחות מדקה", משחזר אלי בלומנטל, מתנדב איחוד הצלה בביתר. "מצאנו את הילד שרוע על הכביש. עוברי אורח סיפרו כי קידמת הרכב הפרטי פגעה בילד מספר מטרים סמוך למעבר חציה, והוא הועף לאוויר, כשהרכב עדיין בנסיעה. הילד נפל על הכביש מאחוריו.

"מדובר בילד כבן 8. כשהגעתי אליו הוא היה בהכרה, אך עם פגיעת ראש קשה. כנראה שהילד גר בסמיכות מקום, ותוך מספר דקות הגיע אביו של הילד. מתנדבי איחוד הצלה הרגיעו אותו. הילד הפצוע פונה במצב בינוני לחדר הטראומה בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. כולי תפילה ותקווה כי יבריא במהרה".

לדבריו, "בעיר ביתר עילית אין הרבה תאונות בהן יש פצועים בדרגות פציעה קשות. זאת הודות למאמצי ההסברה בתלמודי התורה ובבתי הספר בנושא זהירות בדרכים. מערך ההסברה מתבצע על ידי מתנדבי איחוד הצלה בשיתוף עם העיריה".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}