כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

חוזרים לעבודה?!

אחוזי זעם אידאלוגי חזרו הצמד שנשאר ממורדי העבודה, לפעילות במסגרת המפלגה. "לא יהיה כתוב על דלת הסיעה: 'כאן גרים בכיף פרץ וברק", הודיעו השניים במסיבת עיתונאים

חוזרים לעבודה?!

בשפתיים קפוצות, כילד נעלב השב לזרועות אימו, בעודו רוקע נמרצות ברגליו, שבו היום (ב)מורדי העבודה הביתה, למפלגת האם, אותה נטשו בזעם נעלב לפני חודשים מספר.

במסיבת עיתונאים שערכו הצמד שנשאר מרביעיית המורדים, איתן כבל ויו"ר המפלגה לשעבר עמיר פרץ, הודיעו השניים על חזרה לפעילות במסגרת הסיעה.

"איננו חוזרים כדי לחזק את הקואליציה. אין לנו הסכם מאחורי הקלעים ואין לנו כוונה לעשות הצגה של סולחה מזויפת, אך נפעל בתוך הסיעה כדי לקדם את עמדותינו", הודיע פרץ. "אנו חושבים שישיבת העבודה בממשלה היא טעות קשה ביותר, לא יהיה כתוב על דלת הסיעה: 'כאן גרים בכיף פרץ וברק', אנחנו הולכים לנהל אופוזיציה בתוך סיעת העבודה". הוסיף.

משנחלש כוחם של מורדי העבודה, לאחר פרישתם של אופיר פינס ויולי תמיר מן המפלגה, וכשהאפשרות לפיצול מפלגת העבודה אינה רלוונטית יותר, ספק אם אהוד ברק שמח בשיבת השניים לפעילות במפלגה, פעילות שלפי הבטחת השניים תכלול כל מה שיקשה על ברק והעבודה להשאר בממשלת נתניהו.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}