כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

סוף זמן? הנשיא יגיע לישיבת לפוניבז'

נשיא המדינה שמעון פרס, יערוך ביום רביעי הקרוב סיור מיוחד בעיר בני ברק • במהלך הסיור יבקר בישיבת פוניבז', בית הגראי"ל שטיינמן, ומפעל המעסיק נשים חרדיות • כל הפרטים

פרס במחיצת רבנים. צילום ארכיון
פרס במחיצת רבנים. צילום ארכיון

ביקור היסטורי בבני ברק: ביום רביעי הקרוב, יבוא נשיא המדינה שמעון פרס לביקור מיוחד בעיר התורה והחסידות. הביקור המיוחד יכלול את 'אתרי המורשת' הבני ברקים: מוסדות התורה והחסד, ובתי גדולי ישראל.

כהכנה לקראת הביקור ההיסטורי הגיעו היום מאבטחי השב"כ לישיבת פוניבז', על מנת לבחון את האזור לקראת ההיערכות האבטחה במקום (ליצני הדור כבר אמרו הבוקר כי ביקור השב"כ היה דווקא במטבח הישיבה, וזאת על מנת לבדוק את מצב הלבן והביצים).

נשיא המדינה יגיע לישיבת פוניבז' שם ייערך לו סיור מיוחד בבית המדרש, והנהלת הישיבה תעביר לו סקירה מיוחדת על ההיסטוריה של ספינת הדגל בעולם התורה הליטאי. פרס צפוי לשוחח עם הבחורים, ומי יודע, אולי אף יספר להם זכרונות מילדותו בליטא, ועל השכנות עם גדולי הדור שעבר.

לאחר מכן יבקר הנשיא במפעל היי-טק המעסיק 70 עובדות חרדיות, ויתרשם מהתרומה הגדולה של הנשים החרדיות למשק הישראלי, במהלך ביקורו ישוחח פרס עם ה'אברכיות' שיסבירו לו כיצד הם מתמודדות עם קריירה לצד גידול ילדים, ואיך זה להיות מפרנסת יחידה במשפחה בה הערך העליון הוא לימוד תורה.

במהלך הביקור מתוכנן לנשיא ביקור בביתו של הגראי"ל שטיינמן, ולאחר מכן פגישה עם ראש עיריית בני ברק יעקב אשר.

פרס החתום על החוק הפוטר את בחורי הישיבות מחובת הגיוס, צפוי להתקבל בכבוד וביקר במעוזים החרדיים, וככל הנראה יחזיר אף הוא באותו מטבע, וירעיף כל מחמאה אפשרית לציבור החרדי.

יהיה מעניין.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}