כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

עליה של 20% בהיקף השיפוצים הביתיים לקראת פסח

לפי נתוני מרכז הבנייה עולה: כ-100 אלף מתושבי ישראל יערכו שיפוץ בביתם לקראת חג הפסח • במקביל, חברות הצבע, הגבס, הקרמיקה ועיצוב הבית מגבירות את הפעילות הפרסומית שלהן

שיפוץ בית
שיפוץ בית

חג הפסח מתקרב ואיתו גם עונת השיפוצים הביתיים הבוערת. מנתונים שפרסמה התאחדות קבלני השיפוצים עולה, כי לפני החגים מורגשת עליה של כ-20% בכמות העבודות והיקפן. העלייה החדה ביותר מורגשת בעיקר בעבודות צבע, בדגש מקומי על אזור הסלון והכניסה לבית.

מנתוני מרכז הבנייה עולה, כי מדובר בסדר גודל של כ-100 אלף משפצי דירות בעונה זו בשנה, מתוכם 70% מבצעים שיפוץ של צבע, תאורה ואמבטיות. 50% מבצעים שיפוץ שכולל גם חידוש אמבטיות וחדרי הרחצה וכן החלפת המטבח. 25% גם מחליפים גם דלתות ונגרות ו-15% מבצעים גם החלפה חלקית של חלונות, כ-20% משפצים את ביתם בלוחות גבס. ברובם עבור מחיצת חדרים, או סגירת נישות בבית.

מחברת 'אורבונד', יצרנית הגבס הגדולה בישראל נמסר, כי נתון זה מהווה עליה משמעותית בשימוש בגבס לשיפוץ הביתי, נתון המסמן את העדפה מוכחת לשימוש בגבס ותודעת הציבור בישראל על יתרונותיו ומעלותיו בשל התקנתו הפשוטה והמהירה, חוזקו, יציבותו ותחזוקתו הנוחה ועם כל זאת עלותו הנמוכה יחסית, כשהיתרון הבולט ביותר הגורם להעדפה הרבה הוא הקלות בה ניתן לבצע שינויים ותיקונים ללא צורך בשבירת קירות ובהוצאות מיותרות. ניתן להחליף לוח בודד, להוסיף אלמנטים עיצובים,לסתום חורים בשפכטל ולבצע תיקונים במהירות וביעילות.

מנתוני הפרסומים השנתיים עולה, כי חברות הצבע והשיפוצים מזהות את הביקושים, וניתן לראות פעילות פרסומית ערה של חברות הצבע, הגבס, הקרמיקה ועיצוב הבית.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}