כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

פקחי המנהל הרסו מבנים בגוש עציון

ששה מבנים שנבנו בניגוד לצו ההקפאה, ביניהם יסודותיו של בית כנסת באפרת, נהרסו על-ידי אנשי המנהל האזרחי • חברי הכנסת מן הימין מבקשים מראש הממשלה: תרסן את ברק

פקחי המנהל הרסו מבנים בגוש עציון

שישה מבנים בלתי חוקיים, שנבנו בניגוד לצווי הקפאת הבנייה בגוש עציון, נהרסו אמש (ד) על-ידי אנשי המנהל האזרחי, ביניהם גם יסודות בית הכנסת שהונחו על-ידי ראשי מועצת יש"ע עם ההכרזה על ההקפאה.

זו הפעם הרביעית השבוע שבה הורסים פקחי המנהל וכוחות הביטחון מבנים בלתי חוקיים, שנבנו בניגוד לצווי ההקפאה בהתנחלויות. אתמול הרס המנהל האזרחי מבנה בהתנחלות יקיר שבשומרון, ולפני כן הרסו הפקחים מבנה בהתנחלות סלעית.

מהמנהל נמסר: ההריסות עברו הלילה ללא עימותים או אירועים חריגים.

ראש מועצת אפרת, עודד רביבי, אמר הבוקר: "במקביל להקפאת הבניה והריסת בתי הכנסת, נחנקת העיר אפרת מטבעת צפופה של בניה בלתי חוקית ערבית, על אדמות מדינה המיועדות לאפרת – וכנגדה לא עושים המינהל אזרחי וצה"ל דבר".

ראשי השדולה למען ארץ ישראל בכנסת, חברי הכנסת זאב אלקין ואריה אלדד, אמרו הבוקר: "ברק חצה קו אדום כאשר הוא מצפצף על החלטות הקבינט והורס באישון לילה בית כנסת בגוש עציון, הנמצא בלב הקונסנזוס הישראלי, וזאת בניגוד מוחלט להודעת ררש הממשלה שמבני ציבור ימשיכו להיבנות גם בתקופת ההקפאה".

חברי השדולה הוסיפו: "אנו קוראים לנתניהו לרסן את שר הביטחון, הפועל משיקולים פוליטים ציניים, לפגוע ולהרוס את מפעל ההתיישבות ביהודה ושומרון".

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}