כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

הגניבה בחזו"א 5: יש שלושה עצורים

המשטרה עצרה 3 בחורים החשודים בגניבת מאות אלפי ש"ח מבית הגראי"ל לפני כחודשיים • השלושה, המתגוררים במודיעין עלית ובבני-ברק, בתחילת שנות ה-20 לחייהם • שניים מכחישים, השלישי מודה

השחזור לפני כחודש, הסתיים בכשלון. צילום: בחדרי חרדים
השחזור לפני כחודש, הסתיים בכשלון. צילום: בחדרי חרדים

לפני כחודשיים יצא הגראי"ל שטיינמן מביתו, עם קבוצה ממקורביו, לירושלים, כדי להשתתף במספר עצרות חיזוק ובהיכלי ישיבות.

בשעות בהם הוא נעדר מביתו, חדרו - כפי שפורסם לראשונה באתר 'בחדרי חרדים' - אל ביתו גנבים שרוקנו את הבית ממזומניו. הימים היו ערב ר"ח, אז נוהג הגראי"ל לחלק סכומי עתק לאברכים נזקקים. מתברר כי הגנבים ידעו היטב באיזה יום לבחור, ובאיזו שעה - ותאמינו או לא, גם מפתח היה להם. הפריצה הייתה חלקה לחלוטין, ולא הותירה אחריה כל סימן מפליל.

הגראי"ל הורה לאנשי ביתו לפנות ללא שיהוי למשטרה, שמצידה הבינה את התקדים המסוכן שנוצר בגניבה, ופתחה בחקירה אינטנסיבית.

לפני כחודש הביאו חוקרי המשטרה עד שינסה לשחזר את המעשה, אולם לאחר מכן התברר כי אין לו יד ורגל בגניבה שהסעירה את הרחוב החרדי.

בשבוע שעבר עצרה המשטרה שלושה צעירים חרדים, בחשד לגניבה. שניים מהם, צמד אחים מבני-ברק, בשנות ה-20 לחייהם, ובחור נוסף ממודיעין עילית, בן 19, הובאו כבר להארכת מעצר בבית משפט השלום. המשטרה טוענת כי בידיה ראיות חד-משמעיות על מעורבותם בגניבה.

אחד משלושת הבחורים הודה במעשה, ואף הביע נכונות לשחזר, ולהחזיר את מה שנותר מהכסף. שני הבחורים האחרים מכחישים בכל תוקף את מעורבותם, וטוענים כי אין להם מושג במה מדובר.

אנחנו נמשיך ונעדכן.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}