כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

שוב שביתה בחלק מסניפי בנק דיסקונט

סניפי בנק דיסקונט בשפילה ובתל אביב יושבתו היום בשל מאבק העובדים להכליל את עובדי הארעי של הבנק במסגרת קבועה. מהנהלת הבנק נמסר כי כל השירותים האוטומטיים יפעלו כרגיל

סגור שובתים. סניף דיסקונט בבני ברק
סגור שובתים. סניף דיסקונט בבני ברק

שוב שביתה בבנק דיסקונט: שביתה בת יום אחד, הוכרזה על ידי ועד העובדים הארצי של בנק דיסקונט, ובמסגרתה יושבתו היום (ב) 28 מסניפי הבנק במרכז ובשפלה.

השביתה הוכרזה בשם מאבק להסדרת תנאי העסקתם של עובדי הבנק הארעיים, לאחר שפגישת המשא ומתן שקיימו אתמול חברי הוועד עם הנהלת הבנק הגיעה למבוי סתום. מחר אמורה להתקיים פגישה נוספת בין הצדדים במשרדי הוועד.

הוועד דורש להעביר את רוב העובדים הארעיים ואת רוב העובדים המועסקים בדיסקונט באמצעות חברות חיצוניות, למעמד של עובדים מן המניין בבנק, ובכך להסדיר את זכאותם להגנת הוועדים. הנהלת הבנק מוכנה להעביר רק מקצת מהעובדים למעמד של עובדים מן המניין.

במקביל לשביתה חתמו לאחרונה 1,000 מבין 1,900 העובדים הארעיים בדיסקונט על טפסים בהם הם מצהירים על רצונם להתאגד במסגרת ההסתדרות וליהנות מהגנת הוועד הארצי.

הנהלת הבנק מסרה בתגובה, כי חרף השביתה היום, השירותים הישירים, כגון טלבנק דיסקונט, האינטרנט והמכשירים האוטומטיים, יפעלו כרגיל. בנוסף, סניפי דיסקונט מהיר, המספקים מקצת מהשירותים, יפעלו בין השעות 8:00 ל-20:00, וגם המוקד הטלפוני יתוגבר. ההנהלה הוסיפה שהיא עושה מאמץ רב כדי לפתור את הסכסוך.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}