כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

ארגון חרדי יפיל את ביבי? • פרסום ראשון

שמועות במסדרונות הפוליטיים: כלי התקשורת מכינים תחקיר כנגד ראש הממשלה, כשבמוקד - ארגונים חרדיים, וביניהם ארגון המקורב לחסידות גדולה, שהעבירו לראש הממשלה כספים לא מדווחים

בנימנין נתניהו ומשה גפני. צילום ארכיון
בנימנין נתניהו ומשה גפני. צילום ארכיון

האם עננים מתקדרים בשמי הפוליטיקה המקומית? האם שבע שנות השובע שארכו פחות מ-12 חודשים, עומדים לקראת סיום עצוב?, השמועות על עננים שחורים המתקדרים סביב הקואליציה של בנימין נתניהו מתרוצצות במסדרונות הפוליטיקה ימים לא מעטים, אך חרושת השמועות הפכו בימים האחרונים לחורשה של ממש, ונראה כי רבו החורים בדרך לסדקים מהותיים בממשלה שנמצאת עדיין ב'שנה ראשונה'.

על פי השמועות המתרוצצות, בשבועות הקרובים עומדים להתפרסם כמה תחקירים קשים נגד ראש הממשלה נתניהו, בתוכניות תחקירים מצולמות בטלוויזיה ובכתבות בעיתונות כתובה. הפעם, אומרים מי שאומרים, אין מדובר בסיפורים על עובדים של משק בית, אלא בנושאים כבדים בהרבה, שאם רק אחד מהם יוכח כנכון, מדינת ישראל נמצאת בבעיה קשה.

תוסיפו לזה את האיתותים שמגיעים מהמשטרה על שר בכיר נוסף שנלכד ברשת החוקרים ביחידות הגבוהות, שבחודשים הקרובים גם שמו יתפרסם בראש חוצות, כמו גם המקורות לממון הרב שצבר והקשר הגורדי שבין התפקידים שנשא לסכומי הכסף הבלתי מובטלים שבאמתחתו, והכל כמובן בעירבון מוגבל ובכפוף לאותם מקורות שטורחים לטפטף על היעד הבא שמתקרב אל מתקני החקירות בלוד"...

במה דברים אמורים? למערכת 'בחדרי חרדים' הגיעו עדויות על חקירה שהחלה בקרב אישים הקשורים לשני ארגונים חרדיים לכל הפחות, שאחד מהם מקורב לחסידות גדולה. החקירה נוגעת במישרין לראש הממשלה. על פי המידע הראשוני, כלי התקשורת החלו בתחקיר מקיף אודות כספים לא מדווחים, שהגיעו, כך על פי החשד, לידי ראש הממשלה.

האם יש דברים בגו? והאם די בתחקיר מעין זה בכדי שתיפתח חקירת ממשלה? קשה להעריך, אך די בשמועות ההולכות ומתבססות, בכדי לגרום לגירודים בפדחות הח"כים החרדיים, הזוכים לטעום פעם אחר פעם מנחת זרועה של המערכת המשפטית.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}