כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

המפץ הגדול: פינדרוס מנכ"ל, עטרות חרדית

ביום ה' נחתם ההסכם הסודי והמשולש: יצחק פינדרוס הופך למנכ"ל עיריית ירושלים • 'עטרות' יפונה וייבנו בו 30 אלף יח"ד לליטאים • התמורה: ברקת נשאר ראש העיר בירושלים • כל הפרטים • אודיו

מנכ"ל העירייה העתידי, יצחק פינדרוס
מנכ"ל העירייה העתידי, יצחק פינדרוס



זה עלול להישמע כמתיחה פורימית טובה, בעוד שמדובר במהלך גדול ורציני, שביום שבו יחלו גלגליו לנוע, כולם יבינו כי לא מדובר במתיחה, אלא ב'ונהפוך הוא' אמיתי.

בעוד 10 שנים, כאשר תלמידי ישיבות יעלו אל היישוב החרדי עטרות בכדי לגבות כסף עבור הת"תים ממאות האברכים המתגוררים בשכונה המתפתחת - יזכרו רבים את חג הפורים תש"ע - כיום שבו נחשפו ממדי המהפך, וגלגלי המהפך הדרמטי והגדול החלו לנוע.

פרטי המהלך הדרמטי המתגבש מזה חודשים בעיריית ירושלים, נחשפו בהרחבה על ידי העיתונאי אריה ארליך מ'משפחה' בקו המידע 'הקול בקול', לאחריו עלה סגן ראש עיריית ירושלים יצחק פינדרוס, שאישר את כל הפרטים. ניתן להאזין לפרטים המלאים בקטע האודיו המצורף בזה.

ביום חמישי האחרון נחתמו ראשי הפרקים למהלך הכולל, אשר לו שלושה שלבים:

1. הציבור החרדי יתמוך בניר ברקת בבחירות לראשות עיריית ירושלים, בעוד 3 שנים.

2. יצחק פינדרוס ימונה בהקדם למנכ"ל עיריית ירושלים, בעוד שהמנכ"ל הנוכחי, יאיר מעיין, יפנה לו את מקומו.

3. וזה ה'שוס' הגדול: אזור התעשייה עטרות יפונה, ובשנתיים הקרובות יעלו עליו דחפורים, לשם בניית 30,000 יחידות דיור לציבור החרדי - ככל הנראה הליטאי.

הפרטים המלאים סוכמו בישיבה שהתקיימה ביום פטירתו של ח"כ רביץ, במשרדי דגל התורה, בישיבה שהשתתפו בה הח"כים גפני ומקלב, סגן ראש עיריית ירושלים יצחק פינדרוס שהוא 'המחותן הראשי' בסיפור, והיועצים החרדיים אברימי קרויזר וקובי איזק, שמוחותיהם הקודחים הגו את המרקחת, עוד מהיום בו החלה הקדנציה הנוכחית בעיריית ירושלים.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי באגודת ישראל שמעו הערב על המהלך, ורתחו מזעם. על פי הצהרתו של פינדרוס, הדירות שייבנו בעטרות ייועדו למגזר הליטאי בלבד, ועל כך הודיע הערב גורם בכיר באגודת ישראל כי יעשה הכל בכדי לטרפד את המהלך.

פינדרוס לא נבהל. בראיון מיוחד שהעניק ל'הכל בקול' ו'בחדרי חרדים', הוא אומר: "מייד אחרי פורים נתקדם עם זה, ובחודשים הקרובות כבר יהיה אוויר לנשימה. אנו שומרים על חשאיות, בכדי שלא לקומם את האמריקאים והרוסים".

מתי תיכנס למשרד מנכ"ל העירייה?

"מייד אחרי פורים נראה. אני מחכה לראות את ההתקדמות במישורים העיקריים".





להאזנה לחשיפה ולראיונות, הכל בקול, קו המידע החרדי: 052-9996600


תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 28 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}