כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

הפרקליטות: טלנסקי לא פנטזיונר; אולמרט: אצא זכאי

עם פתיחת שלב ההוכחות במשפטו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, אומרים בפרקליטות: יש גרעין של אמת בעדות טלנסקי וישנן ראיות מוצקות נגד אולמרט בפרשיות האחרות • אולמרט: "אצא זכאי"

טלנסקי. לא מפנטז
טלנסקי. לא מפנטז

שלב ההוכחות במשפטו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט שנפתח היום (ה), מהווה פלטפורמה יעילה לפרקליטי אולמרט ולתובעי הפרקליטות לשחרר הצהרות לחלל האוויר.

"כאן זה בית משפט וכאן יתבררו העובדות, כאן נשמיע את מה שאנחנו יודעים ומאמינים ואני בטוח שהתוצאה תהיה כפי שאמרתי בתחילת הדרך", אמר אהוד אולמרט הבוקר. "לפני מספר חודשים, כשהגעתי לכאן לראשונה, אמרתי שאני בא כאדם החף מכל עבירה, ואני מאמין שאצא כאדם שחף מכל עבירה. היום מסתיים פרק ההצהרות הבומבסטיות, התיאורים הפלסטיים וההשמצות האישיות שהיו חלק מהאווירה שהייתה בציבור", הוסיף.

מאידך, אומר פרקליט מחוז ירושלים, אלי אברבנאל, בנאום הפתיחה שלו בפתח המשפט. "בידיי הפרקליטות מסמכים המעידים על מעורבותו של אהוד אולמרט במימון הכפול של כרטיסי הטיסה בפרשת ראשונטורס, הנאשם טען שהוא לא ידע ולא נכנס לפרטים כאלה. אנחנו נראה שזיכרונו טוב מאוד, הרבה מעל הממוצע".

אברבנאל, שנאלץ לעמוד בראש צוות התביעה בעקבות הדחתו של התובע בפרשה, עורך הדין אורי קורב, עקב התבטאותו נגד שופטים בשבוע שעבר, התייחס גם לפרשת טלנסקי ואמר: "משה טלנסקי הוא איש עסקים שהעביר לאהוד אולמרט סכומי כסף משמעותיים, הוא (טלנסקי) אינטרסנט, אבל גרעין מדבריו אכן מוכח". הפרקליט הוסיף: "לטלנסקי אין אינטרס לפגוע באולמרט. הוא לא פנטזיונר".

בתגובה לדברים אמר פרקליטו של ראש הממשלה, עורך הדין אלי זוהר: "קשה להתמודד עם התחושה הקשה וחוסר האיזון בין עוצמת החקירה לבין טיב האישומים עמם נותרנו".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}