כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

שלווה בבני ברק: סוחר הנפצים נתפס

הכנות לפורים: משטרת ישראל עצרה סוחר נפצים בבני-ברק • השלל היומי: מחסן מלא בסחורה בשכונת רמת אלחנן • העירייה פרסמה 'קול קורא' של הרבנים נגד הנפצים • להשמיד ולאבד

נפצים שנתפסו על ידי המשטרה
נפצים שנתפסו על ידי המשטרה

היום (ד') בשעות אחר הצהרים נתפס סוחר שהחזיק במחסן בשכונת רמת-אלחנן בבני ברק, כמות גדולה של חומרי נפץ ונפצים מסוכנים.

בשבועות האחרונים מבצעת עיריית בני ברק בשיתוף עם המשטרה סיורים ברחבי העיר, וכן נפתח מוקד לקבלת הודעות על מכירת נפצים וצעצועים מסוכנים בטל' "100" או 03-6104514 של המשטרה ובמוקד העירוני "106".

לא מכבר גם יצאו יעקב אשר ראש העיר, ונצ"מ דוד ביטון מפקד משטרת המרחב, בקריאה להורי הילדים לסוחרים ולכלל התושבים, לסייע למשטרה ולעירייה במאבקן למניעת מכירתם והשימוש בחומרי נפץ, שיש בהם סכנה לילדים. בשבוע שעבר פורסמו ידיעות על כוויות שלילדים בערים שונות, כתוצאה משימוש בחומרי נפץ מסוכנים.

כחלק מהמערכת נגד השימוש בחומרים המוסכנים נקטו העירייה, ארגון "בטרם" לבטיחות בדרכים ו"הצלה בני ברק"- גוש דן, שבהנהלת הרב אשר שלומוביץ, בשורה של פעילויות הסברתיות בקרב הילדים שלא לרכוש ושלא להשתמש בחומרים מסוכנים.

בהתאם לנתוני "בטרם" בפורים עולה מספר הפניות לחדרי מיון, פי שלושה, בגלל כויות, בהשוואה לשאר ימות השנה. בשנה שעברה זכה מסע ההסברה בס"ד להצלחה גדולה בבני ברק, ולא נרשמה אף פציעה אחת ברחבי העיר. גם השנה נרשם שקט לעומת העבר, ברעשי הנפצים, והעירייה מקווה ששקט כזה ישמר גם בהמשך, לרווחת ציבור התושבים, שהתלונן בעבר על הרעשים הגורמים להפרעות ולפחדים, בעיקר, בקרב ילדים וקשישים.

העירייה גם פירסמה במסגרת המאבק נגד הנפצים קול קורא של גדולי הרבנים על האיסור שבמכירת נפצים ושימוש בהם, כדי למנוע את סיכון הציבור. המאבק בתחום זה גם כולל סיורים של פקחי עירייה, פקחי משרד התמ"ת והמשטרה להחרמתם ולמניעת מכירתם של נפצים וצעצועים מסוכנים.

הרב יעקב אשר ראש העיר הודה למשטרת המרחב על הפעילות הנרחבת המתבצעת לאיתור מוכרי נפצים ואת עבודתם המסורה של הבלשים שמבצעים סיורים ומעקבים אחר מוקדי מכירתם ואחסונם של חומרי הנפץ, וקרא להמשך פעילותם הברוכה והחיונית, כדי שהסוחרים יבינו שהנושא נמצא בפיקוח מתמיד ושהנתפסים ייעצרו ויובאו לדין, כמו זה שנתפס היום.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}