כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

בעקבות מפת המורשת: הפלסטינים מאיימים בטרור

החלטת נתניהו לכלול את קבר רחל ומערת המכפלה במפת אתרי המורשת מעוררת עליו את זעם הפלסטינים המאיימים בחידוש הטרור, אך בממשלה מבהירים כי "מערת המכפלה נקנתה על-ידי אברהם אבינו מעפרון החיתי ב-400 שקל כסף"

מערת המכפלה. נקנתה ב400 שקל כסף
מערת המכפלה. נקנתה ב400 שקל כסף

בישראל כמו בישראל חיים מנהיגי העם על נדנדת החלטות שנדיר והיא מתאזנת, כל החלטה לטובת אחד מן הצדדים מסתיימת בקול זעקה מהכיוון השני.

כשהפעם בעקבות החלטת נתניהו לכלול במפת המורשת גם את אתרי מערת המכפלה שבחברון וקבר רחל שבבית לחם, בניגוד לנטייתו הראשונית שלא לכלול אתרים שמעבר לקו הירוק במסגרת המפה, הרימו הפלסטינים ועימם ארגוני ואנשי השמאל קול זעקה, שבמהירות התחלפה לקולות מלחמה ואיומי טרור מהכיוון הפלסטיני.

דוברי ארגוני הטרור, שיגרו מוקדם יותר הערב (ג) , איומים בחידוש הטרור בעקבות ההחלטה, בסגנון שכמותם לא נשמע זה זמן רב בחלל האוויר התקשורתי.

גם מנהיגי הציבור הפלסטינים המתונים כביכול, בהם ראש הממשלה סאלם פייאד ונשיא הרשות אבו מאזן, התייחסו להחלטה וביקרו אותה בקולות מתלהמים.

בממשלה עם זאת, שמחים על ההזדמנות להפגין שריר ציוני, ומוסרים כי ההחלטה לא תשונה. "מערת המכפלה נקנתה על-ידי אברהם אבינו מעפרון החיתי ב-400 שקל כסף. קבר רחל נרכש בכסף מלא בחבל בנימין. שניהם עוד מוזכרים בספר בראשית" אמר השר סילבן שלום.



תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}