כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

מכתב אנונימי לאבוטבול: "ניקח את חייך"

לשכתו של ראש עיריית בית שמש נזרע בהלה, בעקבות מכתב איום חמור שהתקבל • במכתב, אליו צורף קליע, נכתב: "אנחנו לוקחים חיים שלך, ועושים בום גדול לדתיים" • אבוטבול: "לא אירתע"

שוטרי המז"פ בבדיקת המעטפה עם הקליע
שוטרי המז"פ בבדיקת המעטפה עם הקליע

חרדה כמו זו שהתחוללה לפני שעה קלה בלשכת ראש עיריית בית שמש, לא זכורה מזה זמן רב: מכתב איום אנונימי, שכותביו חותמים בכינוי 'הלובי החילוני', התקבל בלשכתו של משה אבוטבול, ראש עיריית בית שמש.

במכתב האנונימי שוגרו איומים על חייו של ראש העיר ומשפחתו. בין היתר כתבו משגרי המכתב האלמוניים: "יש מלחמה... אנחנו לוקחים חיים שלך ומשפחה, ועושים בום גדול לדתיים. לנו יש כוח גדול ואש".

דובר עיריית בית שמש מתתיהו גרינצווייג, אומר כי חוקרי המחלקה לזיהוי פלילי הגיעו למקום וגבו עדויות. "לכאורה קיים קצה חוט אשר יכול להוביל לשולחי המכתב", אומר דובר עיריית בית שמש, בהסתמך על מה ששמע מפי משטרת המחוז.

העיר בית שמש נמצאת לאחרונה בכותרות, בעקבות המהפך השלטוני שהתחולל בה בבחירות המוניציפאליות לפני כשנה וחצי, אז הודח ראש העיר מטעם הליכוד דניאל וקנין, שכיהן במשך 15 שנה והתפרסם בעוינותו למגזר החרדי.

במקומו, במהפך שלטוני מפתיע לטובת החרדים, עלה לשלטון משה אבוטבול, נציג ש"ס אשר נתמך על ידי קבוצות שונות, כולל מפלגות חילוניות כמו מפלגת העבודה ומפלגת הצעירים 'דור אחר'.

מאז בחירתו, מקיימים גורמים אופוזיציונרים מאבקים מתוקשרים בנושאים שונים.

בסביבתו של ראש העיר מציינים, כי גורמים מהאופוזיציה וחלק מהתקשורת המקומית אשר לא השלימו עדיין עם בחירתו של אבוטבול, מסיתים ומלהיטים את הרוחות בעיר באופן קבוע ומתמשך. "אך לפני חודשיים, בישיבת המועצה, הזהיר ראש העיר כי להסתה הקשה נגדו עלולות להיות השלכות קשות, אשר יצאו מכלל שליטה וכי מילים מסוגלות לרצוח.

ראש העיר משה אבוטבול השוהה כעת בדרום אפריקה במסגרת משלחת משותפת לבית שמש ומטה יהודה הגיב: "כל החלטותיי מתקבלות בצורה עניינית ובשיתוף עם הגורמים המקצועיים והמשפטיים. "למרות האיומים לא אירתע מלהמשיך לפעול בנחישות למען כלל האוכלוסיות השונות בעיר בצורה עניינית.

"אני פונה לאופוזיציה 'המתוקשרת' כי יגנו את המעשה החמור לפני שתהיה הידרדרות נוספת ויקרה אסון חלילה. אני מאמין כי שולחי המכתב אינם תושבי בית שמש אשר ידועים בסובלנותם, וסומך בעזרת השם על המשטרה כי תאתר את אותם גורמים עבריינים ושולחיהם".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}