כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

ציניות ללא הפסקה: רון חיבק, הפקחים תקפו

בשעה שבה עמד ראש עיריית תל אביב ונשא נאום נוטף נופת צופים על מתנדבי זק"א - עמדו פקחי העירייה והצמידו דו"חות לרכביהם של עשרות מתנדבי הארגון • "זה בניגוד להסכם מוקדם", מוחים בזק"א במרירות

הקהל במופע שני עשורים לזק"א אמש
הקהל במופע שני עשורים לזק"א אמש

בעוד שבתוך האולם עמד ראש עיריית תל אביב רון חולדאי וחיבק את המתנדבים החרדיים - בחוץ עמדו פקחי העירייה ורשמו דו"חות לעשרות מתנדבים שהחנו את רכביהם בסמוך להיכל התרבות.

על הבמה בהיכל התרבות בתל אביב, מול אלפי המתדנבים ובני משפחותיהם, עלה רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב, העיר שאירחה את הכינוס הנוצץ שערך ארגון זק"א לרגל מלאות עשרים שנה להיווסדו.

חולדאי סחט תשואות רמות מהקהל, ואף נשא נאום נלהב בו אמר, כי חוב קדוש הוא על כל אחד ואחד לעזור למתנדבים הללו, שאינם רואים את בני משפחותיהם כמעט בכל ימות השבוע, ועסוקים בפעילות חשובה ומצילת חיים.

בדיוק בזמן שבו ישבו משתתפי האירוע כשהם מרותקים לדבריו, תוך שהצלמים מבזיקים במצלמותיהם ומנציחים את הרגעים - סבבו מחוץ לאולם עשרות פקחי תנועה של העיריה, וגם אצלם המצלמות הבזיקו, והתמונות המפלילות הנציחו את צורת החנייה של המתנדבים שישבו מרותקים לנאומו של ראש העיר.

אחד המתנדבים שספק דו"ח יקר, אמר ל'בחדרי חרדים' באכזבה: "הערב הזה היה נפלא, אבל נאומו של ראש העיר התל אביבי עלה לנו הכי יקר, מבין כל מי שנאמו בערב המיוחד - כולם בהתנדבות.

"על נאום בן חמש דקות שילמנו לחולדאי כמו שמשלמים לקלינטון. אולי היה עדיף שקלינטון יבוא. כך גם היינו נהנים מנגינת הסקסופון".... כך, באירוניה עצובה, אומר אחד מהמתנדבים שחטפו את הדו"ח.

מארגני הערב אמרו כי זה היה בניגוד להסכמים מוקדמים שהושגו עם העירייה, לפיהם בכל האזור לא יחולקו דוחות באופן חד פעמי, מכיוון שרוב האנשים באולם אמורים להיות זמינים 24 שעות ביממה. "איך יתכן שניתן להם להיות רחוקים מכלי הרכב שאיתו הם אמורים להציל חיים, כשכל שניה היא קריטית ממש?", אמרו בזק"א.

השאלה היא אם הטיעונים הללו ייפלו על אוזניים קשובות. וזו שאלה שהתשובה עליה שווה הרבה מאוד כסף.

מעיריית תל-אביב נמסר כי הנושא בבדיקה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}