כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

מטוס התרסק לתוך בנין ה-FBI בטקסס • וידיאו

בעיר אוסטין שבטקסס, התרסק מטוס קל אל תוך בנין משרדים, בו שוכנים בין היתר משרדי ה-FBI. בשל החשש לאירוע טרור הוזנקו מטוסי קרב לאוויר, אולם ממצאים ראשונים מראים כי מדובר באירוע על רקע מצוקה נפשית

אתר ההתרסקות
אתר ההתרסקות

בעיר אוסטין שבטקסס, התרסק מטוס קל חד מנועי לתוך בנין משרדים סמוך לשעה 10:00 לפני שעון ארצות הברית, שני בני אדם ששהו בבנין נפצעו ופונו לבית החולים באיזור. בבנין בו התרסק המטוס שוכנים בין היתר משרדי ה-FBI - הסוכנות הפדרלית בארצות הברית, בבנין סמוך שוכנים גם משרדי מס הכנסה.


כשזכרונם של פיגועי המטוסים שהתרסקו אל תוך בנייני התאומים לפני כעשור, הוזנקו שני מטוסי קרב F16 לאוויר בשל החשש כי גם במקרה זה, מדובר באירוע על רקע חבלני, אך לאחר חקירה ראשונית הוסר החשש לאירוע חבלני, ומתחזקות הערכות כי מדובר במעשה מכוון של הטייס שהצית את ביתו לפני יציאתו לטיסה, והתרסק בכוונה בבנין משרדים.

הטייס, ג'וסף אנדרו, הסתבך עם מס הכנסה, וההערכה גורסת כי זהו המניע למעשהו האלים, מה וד שבעבר נשמע אנדרו אומר כי, מבחינתו האלימות היא פתרון לכל בעיה.

הבנין בו התנגש המטוס עלה באש, ובמשך זמן רב עמלו צוותים גדולים כיבוי האש להשתלט על השריפה שפרצה כתוצאה מההתנגשות. כמו כן מחפשים הכבאים אדם נוסף המוגדר כנעדר.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}