כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

26 שעות לאחר זריקת המוות: מסע הלוויה

26 שעות עברו מאז קיבל מיכאל יחיאל (מרטין) גרוסמן את זריקת המוות, כשעל לשונו פסוקי שמע ישראל, ייערך מסע הלויה מצמררת • המספידים: האדמו"ר מינקלשבורג והגר"מ סלומון

מרטין גרוסמן. מסע הלוויה ענק
מרטין גרוסמן. מסע הלוויה ענק

26 שעות לאחר שקיבל זריקת רעל, והשיב את נשמתו ליוצרו בקריאת שמע ישראל, ייערך מסע הלוויה כואב ומצמרר למיכאל יחיאל (מרטין) גרוסמן, ששב בתשובה שלימה לפני מותו.

מסע הלוויה של ייצא בשעה 20:00 לפי שעון ארה"ב, (03:00 בלילה שעון ישראל), מבית המדרש ניקלשבורג במאנסי. אלפים צפויים להשתתף במסע ההלוויה של היהודי שבימי חייו לא זכה לטעום ולו תפילה אחת במניין.

מי שצפוי להספיד אותו במסע ההלוויה הם: האדמו"ר מניקלשבורג, ומשגיח ישיבת ליקווד הגאון רבי מתיתיהן סלומון.

בתוך כך, הוציא ארגון 'אלף' שטיפל בגרוסמן ב-15 שנים האחרונות הודעה באתר האינטרנט של הארגון, בו הוא מבקש מכל מי שיכול להתפלל וללמוד משניות לעילוי נשמתו של מיכאל יחיאל בן אברהם ע"ה, זאת מכיוון שאין מי שילמד לעילוי נשמתו.

על מכתב הארגון חתום הרב מנחם כץ, שהיה האיש הקרוב ביותר לגרוסמן, ואף העניק ראיון נרחב לאתר 'בחדרי חרדים' שעה קלה לפני ההוצאה להורג, הוא מתחנן בפני הקוראים לתת צדקה ולעשות הכל בכדי לתרום לעילוי נשמתו של הנפטר.

הוא מודה לכל מי שעזר במלאכה המורכבת של שליחת העצומה למושל, ושאר הפעילויות הרבות שנעשו בתקופה האחרונה על מנת שהיהודי יקבל חנינה, והוא מאחל למשפחת הנרצחת אושר, ושלא ידעו עוד צער.

כזכור, פורום 'בחדרי חרדים' נרתם למבצע לימוד משניות לעילוי נשמתו של גרוסמן, והגולשים מתבקשים להמשיך וללמוד משניות ולתרום צדקה לעילוי נשמתו.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 29 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}