כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

הסגן החרדי של ראש עיריית בת ים נעצר שוב

נמשכים החשדות לאי סדרים ועבירה על טוהר המידות מצידם של בכירי עיריית בת ים: הבוקר עצרה המשטרה שוב את סגן ראש העיר, ר' אורי בוסקילה, בחשד לעבירה על טוהר המידות

ר' אורי בוסקילה
ר' אורי בוסקילה

לאחר הראש בא תור הסגן: סגן ראש העיר בת ים, אורי בוסקילה, נעצר הבוקר (ד) על ידי חוקרי היחידה הכלכלית בלהב 433, בחשד שקיבל שוחד עבור רישיון עסק לתחנת מוניות.

המשטרה החוקרת אי הסדרים בעיריית בת ים. מאז מעצרו של ראש העיר שלמה לחיאני בחודש שעבר, התמקדה בחקירה סמויה במהלכה הועלו החשדות נגד בוסקילה החשוד בכך שהיה שותף סמוי בתחנת מוניות בבת ים ועזר לה לזכות ברישיון עסק מתוקף היותו ממלא מקום ראש העיר. בין השאר ישב בוועדות עירוניות שהיה בכוחן לתת לתחנת המוניות היתרים לפעול והמליץ, על פי החשד, לרשויות השונות להעניק את הרישיון לתחנה. מעצרו של הוארך בבית משפט השלום בראשון לציון עד יום שישי.

בוסקילה, או ר' אורי בוסקילה כפי שקוראים לו תושבי בת ים החרדים, נבחר לעירייה בזכות עצמו, ולא רץ מעולם ברשימה חרדית או דתית ממוסדת. הוא נבחר בזכות עבודתו המסורה למען הציבור, ובזכות עמידתו האיתנה, לימין כל דבר שבקדושה.

לפני כשנה ניסה להקים חזית דתית מאוחדת עם כל הסיעות בעיר, אך נתקל בחומה בצורה מצד הנציג הש"סי שדרש לעמוד בראש, וביטל את יוזמת האחדות.

רק לפני חודשים ספורים, בבחירות שהתקיימו לתפקיד יו"ר פורום סגנים ומ"מ בשלטון המקומי, נבחר אורי בוסקילה לתפקיד.

מולו התמודד אריאל בוסו, סגן ראש עיריית פ"ת מטעם רשימת ש"ס ו"ישראל ביתנו". בוסקילה התייצב לבחירות מטעם רשימה עצמאית. הפורום מונה כ-500 סגנים ומ"מ בעיריות ובמועצות המקומיות והאזוריות.

התמיכה שלה זכה אורי בוסקילה הגיעה מקשת רחבה של סיעות, כגון: קדימה, הליכוד, עבודה, סיעות ערביות וכו', והוכיחו שוב, כי מי שעובד, מצליח. גם ללא גב מפלגתי מסודר.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}