כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

רב או גורו

רב או גורו

הרב אדם סיני, בן 48 הוא רבם של אנשי קהילת ה"סולם".חסידו קוראים לו האדמו''ר
נוהגים בו גינוני אדמורו''ת הרב הולך עם גבאים ומחלק שיריים לחסידיו החסידים מתעצים עם רבם על כל צעד ושעל ניסינו לתהות על קנקנו ולברר את סוד הקסם של מאות מאמינים שכרוכים
אחרי רבם שהינו במחיצת הרב ותלמידיו וחזרנו גם אם שאלות ללא תשובה
הרב הינו חוזר בתשובה שחיפש שנים רבות את עצמו בכל מיני מקומות ודתות בעולם עד שהגיע לתורת הסוד הרב מספר לתלמידיו שאת כל השכלתו הרוחנית הקבלית רכש בבית מדרשו של רבי ברוך שלום אשלג זצ"ל, בנו הבכור של המקובל רבי יהודה הלוי אשלג "בעל הסולם", מחבר פרוש הנודע ה"סולם" על ספר הזוהר.
כך שמכאן קצרה הדרך ששמו יפוץ בפי רבים כבעל הסולם בעצמו במשך שנים ניהל מסעדה למזון צמחוני ליד כיכר המדינה ואט אט התקבצו סביבו חברים ותלמידים כיום הקבוצה מונה מאות איש

בכל שבת מתלווים משפחות רבות לרב ועושים איתו את השבת ומשכן את האורחים כולם בביתו שבפאתי העיר בני-ברק לאחר מכן ניתן לראות את הפמליה המונה כמאה איש צועדים לכיוון המרכז הרוחני שברח' ז'בוטינסקי ר''ג.

הרב אוכל צמחוני בלבד, בשר לא נכנס לפיו תקופה של כ-20 שנה או יותר כך מספרים לנו מאנשיו כי כך הורה לנו הרמב"ם שנשמור נכון על גופנו.

את בית מדרשו דווקא מיקם למרבה הפלא בבנין מסחרי בלב רחוב ז'בוטינסקי ברמת גן.

הכניסה מותרת אך ורק לבעלי מפתח או אישור חד פעמי מראש ע"י המזכירות
הרב פונה בשיעוריו למעמקי התודעה הנפשית של האדם, ומצליח להביא את החוקים הרוחניים המצויים בחכמת הקבלה אל כל אחד, דתי או חילוני, מבוגר או צעיר.

לאחר שרותו הצבאי בצה"ל, פנה ללימודים אקדמיים, אך משהבין כי לא שם ימצא את הידע האמיתי על החיים, החל לחקור את האמת דרך דתות ותורות רוחניות שונות כגון דתות המזרח, הקבלה הנוצרית והמוסלמית ושיטות פילוסופיות מגוונות.

לבסוף, לדבריו גילה את חכמת הקבלה בבית מדרשו של רבי ברוך שלום, בנו של "בעל הסולם". הקבלה הביאה את הרב לנטוש את כל תורות העולם האחרות, ולדבוק ביהדות מתוך ראיית העומק המצוי בתורת הקבלה בדרכו של בעל ה"סולם".

החל משנת 2002 התקבץ סביב הרב גרעין תלמידים המשתוקקים לשמע דבריו, ויחד החליטו להקים את בית
מדרש "הסולם", שיהווה מקום של חיבור ואהבה לכלל הציבור על ידי חכמת הקבלה הנפלאה.

מפעם בפעם הרב נוהג בפני חסידיו לפרשן סרטים מוכרים המשודרים בתחנות התקשורת בעולם תוך כדי שהוא מציגם לפני עדת מרעיתו ומגייס לטובת העניין את המדיה האלקטרונית בעזרת מחשב לפטופ ומקרן
ומסביר לעדתו מה רואים בתמונות שלפנינו הסרט "מטריקס" עלה רבות על מסכי ענק ליד כבוד הרב ופירשן אותו לטובת הקבלה הנצחית שממנה לא זז.

ישנה תמיהה סביב האיש האם מדובר כאן בדמות קבלית מוסרית אמיתית הוגנת או שמא מדובר בדמות שרלטנית אפופת מסתורין וצללים או כמו שאומרים מתנגדיו "גורו" הכול ניפוח אין כאן שום רוחניות אלא כניסה של האיש הלא נכון לתוך קלחת קבלית ששם לא מקומו.

משיחת טלפון שערכנו עם משרדי "יד לאחים" התקבלה הידיעה הבאה "מכירים טוב מאד" את האיש אנא מכם פנו אל המרכז הישראלי לנפגעי כתות להם מידע רב עליו

שם מצאנו את המידע כדלהלן:
"אדם סיני" הוא דוגמא קלסית לרוע, ניצול, כוחניות (כולל אלימות פיזית) והפעלת מניפולציות וטכנולוגיות "מיינד קונטרול" על בני אדם.

"מדובר בישות מסוכנת עשרות מונים מלייטמן.
"אדם סיני" אלים, לא פעם הצהיר בפני החסידים שלו : כי "מותר לרצוח בשביל האמת."

לעומת זאת תלמידיו של אדם סיני כותבים על רבם:
"הרב מעורר את האדם לשאול שאלות אודות עולמו הנפשי, אודות פנימיות העולם, ובכך מעלה את נקודות המודעות הפנימיות ביותר הקיימות בו. תחומים הנחשבים כשנויים במחלוקת מקבלים הגדרות ברורות ובהירות, עפ"י חכמת הקבלה ותורת ישראל. נדמה כי בשיעוריו מצליח הרב להזרים את נפש התורה, את פנימיותה אל כל פסיק ופסיק ממנה, תורתו היא תורת הנפש, לא תורת הגוף".

שהיתי במחיצת הרב כיום שלם שוחחתי רבות עם תלמידיו ובאי ביתו השתתפתי בשמחת אחד מתלמידו
אני מגיש לפניכם וידאו וגלריה

















































תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}