כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

בן-ארי: היא קיללה, ואז התיזה עליי מים

ח"כ בן-ארי החליט לשבות בשייח-ג'ראח, וכצפוי, השהות לא עברה בשקט • בראיון ל'בחדרי חרדים' הוא משחזר: "ערבייה ניגשה אליי, והחלה לקלל ולתקוף. היא התיזה עליי מים. רדפתי אחריה והיא נמלטה"

"חששתי לשלום ילדיי". בן ארי בציון שמעון הצדיק
"חששתי לשלום ילדיי". בן ארי בציון שמעון הצדיק

"היא התקרבה לעברי עם בקבוק מים, והחלה להמטיר עליי קללות. לא עניתי לה, ואז היא לקחה את המים, והתיזה אותם לפרצופי. רדפתי אחריה, כי חששתי לילדיי הקטנים".

כסמן הקיצוני ביותר במפלגה הימנית ביותר – ח"כ מיכאל בן-ארי הוא חובב הרפתקאות מושבע. במאבקו על ארץ ישראל, הוא לא יבחל באף סוג של פעילות.

את השבת האחרונה החליט ח"כ בן-ארי לעשות בשכונת שמעון הצדיק בירושלים, שהערבים מכירים אותה כשכונת שייח-ג'ראח. בשנים האחרונות הפכה השכונה, השוכנת מרחק יריקה משכונת מאה-שערים, למוקד אלימות ותגרות בין יהודים לערבים.

הסיבה, היא התייהדותה של השכונה. עמותה המזוהה עם גורמי הימין רוכשת בתים בשכונה ומיישבת בהם משפחות דתיות. התופעה הייתה לצנינים בעיניהם של הערבים, שהחליטו להילחם בתופעה בכל ערוץ אפשרי. הרשות הפלסטינית מחתה, ארה"ב והשליח מיטשל התערבו - ולמשטרה יש שם עבודה רבה.

היום היה זה בן-ארי, שהודיע למשטרה בערב שבת: אני שובת בשייח-ג'ראח. המשטרה הבינה שלא ניתן למנוע זאת ממנו. מצד שני, אין כל סיכוי שהשהות שלו בשכונה תעבור בשקט. מכיוון שעל הח"כ הניצי ישנה דרגת איום גבוהה מהרגיל, הוצמדו לו שוטרים מכניסת השבת ועד סופה.

כצפוי, זה לא עבר בשקט. בשיחה נסערת עם 'בחדרי חרדים', משחזר ח"כ בן-ארי את הקורות אותו:

"בשעה רבע לשמונה, כשהתארגנתי עם משפחתי לחזור לביתנו בקרני שומרון, ניגשה אליי אשה ערבייה, תקפה וקיללה אותי נמרצות. זה היה אחרי שהמשטרה עזבה את המקום.

"הילדים שלי היו לידי, ולא רציתי לענות לה ולהיגרר לפרובוקציה. היא ראתה שאני לא עונה, ואז היא רוקנה עליי ועל ילדיי בקבוק מים. התחלתי לרדוף אחריה, כי פחדתי לשלומם של הילדים שלי. היא ברחה, והתקרבה לכנופיית ערבים שחיכתה לה בסמוך".

• מה חיפשת בשייח-ג'ראח?

"עשיתי את השבת בשכונת שמעון הצדיק. המשטרה ידעה מזה, ושוטרים ליוו אותי כל השבת. יש עליי דרגת איום גבוהה מהרגיל. בליל שבת ובבוקרו התפללתי ליד הציון. בצהריים הלכתי עם הילדים לעיר העתיקה, דרך שער שכם".

• זה היה צפוי. הגעת להתגרות.

"לא התגריתי. באתי לעשות שבת בשכונה. רציתי לעמוד על המצב הביטחוני המאוד מעורער במקום. לא עברתי על החוק. זה היה חוקי ומתואם עם המשטרה. לאורך כל השבת לא אמרתי מילה לאף אחד מהערבים, למרות שכל הזמן קיללו אותי והתגרו בי.

"להגיד שבאתי להתגרות, זה כמו להגיד שהעם היהודי הגיע לארץ ישראל בכדי להתגרות בערבים".

• מה אתה מצפה שיעשו לאישה שתקפה אותך?

"אני רוצה להזכיר שהאיש ששפך כוס תה על יעל דיין קיבל 3 שנות מאסר. אני מצפה שיעשו הכול בכדי ללחום בתוקפנות. היום זה בקבור מים, מחר זה יכול להיות חומצה. חייבים לחסל את זה".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}